Cessa74 Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Skal snart ut å reise, og vil gjerne ha tax free tips! Hvilke produkter bare MÅ du kjøpe når du er innom taxfree? Tenker primært på hud, hår og sminke - IKKE parfyme da jeg har så mye hjemme nå som først må brukes opp.. Noen gode shoppingtips?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Man må da ikke kjøpe noe bare fordi man passerer en slik butikk? Spesielt ikke hvis man har veldig mye "stuff" hjemme som må brukes opp først? Anonymous poster hash: e6e21...c14 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Fuktighetskrem fra nivea, eller anit-wrinkle fra nivea også. Veldig bra produkter. Anonymous poster hash: 91ff0...cde 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Toblerone. Anonymous poster hash: 5687f...f77 1
fro Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Jeg tenker at det kan være greit å kjøpe ting du kanskje bruker (relativt) mye av, eller som er veldig dyre, slik at du tjener inn mest mulig på å handle der. Den dyreste sminken min tror jeg at jeg må være Guerlains primer, så den passer jeg på å kjøpe, samt lipglossen jeg liker i flere farger. Neglelakker kan jo også være en idé
Gjest Guilty Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Vel, siden dette ligger under velvære og kosmetikk så regner jeg vel med at du ikke trenger tips som sprit osv.. Sånn ellers kjøper jeg nesten alltid med meg Terracotta solpudder fra Guerlain, Diorshow Blackout Mascara og ansiktsprimer fra smashbox Vil anbefale å kjøpe produkter du kommer til å bruke til vanlig. Og er det noe du har ønsket å teste ut er det jo en super sjanse å kjøpe det med fra Taxfree da du nesten alltid vil komme godt ut av det sånn prismessig i forhold til her i Norge 1
frkFreken Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 Biotherm sin body lotion... Forbruksvare her Grei venninnegave også! 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 Jeg bruker lancome-hypnose mascara og pleier og kjøpe trepakning som bruker å være ganske billig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå