AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Ser jo iblant godt voksne damer som kler seg i sparkly skinnyjeans og magetopper, og det sier vel seg selv at ikke er i den rette aldersgruppa. Ikke at jeg har noe imot det. Men selv er jeg litt rett for å "tilfeldigvis" ende opp med klær som egentlig er beregnet på 13-åringer. Så, om man er kommet i midten av 20-årene (er 24 selv), kan man handle på bik bok o.l.? Er det noen butikker som begynner å falle vekk fra alternativene? Anonymous poster hash: edf3a...e66
Gjest Gresshoppesang Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Dette lurer jeg også på. Aller mest lurer jeg på hvem/hva som bestemmer når det ikke er greit med noen typer klær lenger. 5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Ikke når du er 24, er vel mer butikker som "wow" og barneavdelinger som er off limits. Ikke for det, jeg kjøper fortsatt klær på barneavdelingen på h&m om de passer Egentlig litt trist at de designer klær for barn som har samme stil som voksenklær.. Bikbok har mye classy og voksne klær, tidligere var de mer beregnet på unge tenåringer, men de har vel funnet ut at kjøpekraften sitter en annen plass. Så jeg synes ikke at en butikk er uaktuell bare fordi man har en viss alder, kler det deg så får du handle hvor du vil for meg, det viktigste er at du er fornøyd med kjøpet Anonymous poster hash: e8a84...f2e 1
Gjest Crazycatlady Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Jeg handler noen ganger på Bikbok og jeg er 31 år gammel. Syns det er mer viktig å kle seg som man selv vil,og ikke hele tiden tenke på hva andre måtte mene om det. Det er bare klær,og uansett hva en har på seg så vil det alltid være noen som ikke liker det og har meninger om det. Høres utrolig kjedelig ut at man innen en viss alder må slutte med det og det,og hele tiden følge regler som er satt av hvem egentlig? 6
oeas Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Hvilke klær man burde kjøpe handler ikke om alder men om personlighet. Selv om "alder" og "personlighet" vanligvis følger hverandre er ikke det alltid tilfellet. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Bestemor på nitti har masse topper og jakker fra Bik Bok, og hun ser smashing ut! Det handler ikke om HVOR man handler men HVA man kler deg i. Anonymous poster hash: b25f8...6fa 10
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 Enig med AB over meg, som sier at det handler om hva man kler i, ikke hvor man handler klærne. Jeg er 24 og finner mye fine klær på bikbok som er helt ordinære. Finnes fjortisklær også, men de kjøper jeg da vitterlig ikke ettersom de ikke passer verken alderen min eller personligheten min. Anonymous poster hash: a58cb...391 2
Gjest Guilty Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 Synes ikke man bør bry seg om det. Butikker kan ha mye forskjellig og fint! Er 20 og går selv ikke inn døra på Wow butikken da.. Går gjerne innom Bik Bok men er jo noe der som jeg aldri kunne tenkt meg å gå i. Men det gjelder for alle andre butikker og
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 haha, du kjøper ikke klær for jenter på 13 år hvis du går i rikitg avdeling i butikken. Slike avdelinger finnes i Cubus, H&M, Kappahl og overalt forhåpentlig. Bik Bok har jo sexy klær for jenter, bare hold deg unna "wow", lol. Anonymous poster hash: a4558...563 1
Longgone Skrevet 23. august 2013 #10 Skrevet 23. august 2013 Mamma har en del klær fra bik bok, hun ser bra ut i de fordiom hun er 54.. 1
LittDiva Skrevet 23. august 2013 #11 Skrevet 23. august 2013 Jeg synes i grunnen det er verre med de som kler seg i veldig voksne klær , kommer ikke på noen butikker nå men... Jeg har en flott veninne i midten av tretti årene som kler seg sånn som min bestemor på nitti gjør. 3
Unika Skrevet 23. august 2013 #12 Skrevet 23. august 2013 Er 27 og handler på BikBok, Zara og HM. Skinny-jeans, løse kjoler, oversized skjorter og gensere, svart/hvitt/grått, statement-smykker og fine skinnvesker kjennetegner vel stilen min. Føler det er riktig til min alder :-)
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #13 Skrevet 23. august 2013 Synes man kan handle på de butikkene man vil, så lenge man kler seg etter kropp og alder. Anonymous poster hash: 14a0e...c69
Anglofil Skrevet 24. august 2013 #14 Skrevet 24. august 2013 Jeg handler i de butikkene jeg vil, rett og slett fordi jeg kjøper akkurat det jeg liker best selv. Jeg bryr meg lite om hva som er på moten eller ikke. Men, det er svært sjelden jeg finner noe på Bik Bok som jeg liker, samme med butikker som H&M og Cubus. Dette er butikker jeg handlet mye i før, men som jeg nå handler lite i. De sistnevnte kan ha greie basisklær en gang i blant, men stort sett er det andre butikker jeg handler i. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #15 Skrevet 3. september 2013 Herremin, en jente på 24 kan da helt klart handle på BikBok?? Skjønner ikke helt dette synet med at bikbok er for fjortiser.. ja de har en del klær jeg aldri ville brukt (er selv over 20), men det meste de har er faktisk noe jeg kunne brukt og faktisk bruker (er 25 selv).. Og som andre her sier er det da ikke slik at man ikke kan handle på bikbok selvom man har passert 35-40 liksom. De har da masse klassiske og relativt voksne klær der og.. Er det jeg liker med BikBok: de har mye variert der og som mange kan like. Nå holder jeg meg selvfølgelig unna WOW osv men det er jo fordi klærne der er ekstremt 14is-preget.. var vel litt mer sånn bikbok var før. Men de har faktisk hatt et par plagg der som ser helt ok ut. haha. MEN en butikk jeg synes har tapt seg og blitt litt mer "kjerring", er Cubus.. er vel kanskje mer måten de presenterer klærne på men synes de ofte har dårligere utgaver av klær som er "in", og synes de har mye nitriste greier.. Lindex er også en butikk jeg føler er mer for jenter på 30 og oppover.. sjeldent jeg finner noe der jeg liker, men nå kler jeg meg ganske så avslappet og ungdommelig da.. Anonymous poster hash: c2e68...0ff
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #16 Skrevet 3. september 2013 Hvilke klær man burde kjøpe handler ikke om alder men om personlighet. Selv om "alder" og "personlighet" vanligvis følger hverandre er ikke det alltid tilfellet. Støtter denne, selv har jeg i grunn flere stiler jeg bruker. Kan like gjerne dukke opp i allværsklær på en regndag som en perfekt "outfit" der all verdens detaljer matcher den andre. Den tredje er jeg litt slapp så dusjer på kvelden og dukker opp med bustete hår, litt opprevne jeans og en tskjorte. Velkledd i dag handler nesten mer om å passe på at detaljene blir riktig. Feks matche alle detaljer, som feks messengerbag, fine sko, stilig belte/klokke osv der alt er i samme stil. Samt at passformen på klærne er god. Anonymous poster hash: 8be20...548
Djungelvrål Skrevet 3. september 2013 #17 Skrevet 3. september 2013 Jeg er 40 og handler klær på bik bok. Skal jeg ikke det? Kommer klespolitiet og tar meg da? Og hvor ser du alle de godt voksne kvinnene i magetopper hen, jeg ser ingen her i byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå