Gå til innhold

Har ikke tid til å dusje håret før date - hvordan få håret til å lukte godt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på date i dag, men har ikke tid til å vaske håret! Jeg kommer ikke hjem før 17.30 og skal møte han 1830, men må ta buss ca. 18.10. Og jeg må jo også få fikset med sminke, klær osv. Håret er ikke helt krise, men skulle fått vakset det. Men jeg MÅ føne hårer for at det skal se bra ut.

Så har dere noen tips til hvordan jeg kan få håret til å lukte godt?

Anonymous poster hash: c8625...06c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor langt du har, men mitt når meg til midt på ryggen og om jeg føner i 10 min så er det nesten tørrt. Tror du rekker det jeg om du bruker 5 min i dusjen, 10 min føne og så hiver på deg klær og litt sminke! :)

Anonymous poster hash: e30a4...b21
Skrevet

Tørrshampo?

Tror jeg har en flaske liggende, jeg får forsøke det! :)

Gjest Carousel
Skrevet

Batiste tørrsjampo med blomsterduft? Hvis du har tid til å løpe innom en VITA eller noe sånt.

Skrevet

Jenter, altså. Dere er nå snåle, søte vesener :)

Han vil antagelig ikke merke særlig forskjell, TS, selv om jeg antar det ikke roer deg særlig. Jeg ser og merker i hvert fall ikke noen som helst forskjell selv. Tok meg nylig en uke å merke at dama hadde klippet håret 15 centimeter kortere. For det lille det er verdt: Sjansen for at det utgjør noen forskjell er minimal.

Anonymous poster hash: c2879...8c2

• Liker 3
Skrevet

Vet ikke hvor langt du har, men mitt når meg til midt på ryggen og om jeg føner i 10 min så er det nesten tørrt. Tror du rekker det jeg om du bruker 5 min i dusjen, 10 min føne og så hiver på deg klær og litt sminke! :)

Jeg har langt og tykt hår. Så det tar evigheter å føne, i tilegg til at jeg får litt stort hår av å føne, så da må jeg ha tid til å rette/gjøre noe annet med det.

Skrevet

Jeg har langt og tykt hår. Så det tar evigheter å føne, i tilegg til at jeg får litt stort hår av å føne, så da må jeg ha tid til å rette/gjøre noe annet med det.

Skjønner, du kan ikke sette det i hestehale da? Jeg skjønner godt at du helst vil vaske det da, lukter nydelig med nyvaska hår :)

Skrevet

Duft er vel ikke bra for håret? Snu hodet opp ned å spray på parfyme... Riktig at parfyme skaper atmosfære, og menn er jo...dyriske...

• Liker 1
Skrevet

^ Parfyme i håret? :sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...