AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Jeg har nylig møtt en gutt som jeg skal være med i helgen. Jeg vet ikke hva han tenker, men jeg er i alle fall litt interessert i han. Men jeg vil ikke at det skal bli som en slags date når vi treffes. Det kan jo fort bli kleint om han ikke har de samme tankene. Så hva kan være ok å finne på med han? Synes det er litt greit å ha en "plan" og ikke gå rundt i byen og ikke vite hva vi skal finne på. Anonymous poster hash: ed487...a9d
Gjest Emmanuelle Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Gå tur i skauen, gå på bowling (det funker, selv om det høres bolle kleint ut), fotballkamp, konsert?
Gjest Lincoln Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Du er jente, han er gutt. Selvfølgelig er han interessert. Åpne en flaske vin og bli hjemme. 3
Magic Mike Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Han liker deg. Du liker han. Uansett hva dere gjør sammen, kommer det til å være en date. Dessuten, hva er problemet med date? Du blir bedre kjent med personen og får vite om dette er noe for deg. Hvis dere er stikk motsatte hverandre, så er dere vel ikke noe for hverandre, like greit å få det avgjort.. Men hvis du vil ha så lite snakking som mulig, slik at du slepper det "kleine" tilfelle hvor han har ulike meninger på ting enn det du har (noe som ikke er negativt i det hele tatt, viser bare at han står for sitt), så kan du jo dra på kino, hvor begge holder munn 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Bor du i Oslo? Isåfall er Latter helt genial hvis du liker stand up Da blir det en morsom date. Eller ta noen drinks et sted. Anonymous poster hash: d9295...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå