AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Håper noen orker å ta seg tid til å lese. Vet denne er lang (og kanskje litt innviklet), men den var så kraftfull og detaljert at den må bety noe viktig. Kan også si at jeg sliter noe psykisk for tiden, og vet ikke helt hvordan jeg skal tolke alle følelser som kommer opp. Drømmen: Jeg var badevakt og måtte gå lange runder rundt badeskliene og bassenget for å komme meg tilbake til der bagen og lommeboken min lå. Alle barna fra barnehagen der jeg jobber var der. Jeg hadde ikke sett de på lenge. Kjørte vannskile med en gutt fra barnehagen. Endte i vannet med regntøy og støvler på. Plutselig var min plass var oppe ved en avdeling på et sykehus Jeg holdt på å sovne der, og fikk beskjed om at jeg måtte passe jobben min som badevakt(en jobb jeg egentlig ikke likte) Var også noen hunder der. Jeg fikk beskjed om å passe på de pluss tre premature opererte barn(tommelfingerstørrelse). Det ene barnet var operert over øynene,men en sykepleier snakket bare om den ungen som var den vakreste. Og at jeg ikke fikk se på den oprerte ungen. Noe jeg da gjorde. På vei tilbake for å være badevakt ,måtte jeg gå en annen vei for å slippe inn i området. Jeg sa jg var fadder for barna i barnehagen for å kunne slippe inn. Jg gikk, men hvor hadde jeg lagt lommeboken og bagen?Jeg måtte hele tiden ha dette under kontroll, men følte jeg ikke hadde det For å igjen komme til det stedet lommeboken og bagen min var (ved svømmehallen),måtte jeg først gå via sykehusavdelingen. Det kunne jo være at bagen og lommeboken var der? Jg måtte så ta en lang omvei utpå hovedveien for å finne lommeboken og bagen, og visste jg var på rett vei(noe i meg sa det). Fikk haik bakpå et lasteplan.Og jeg måtte være disse personene hjem (Det var et par. Orange hår, Stygge tenner og virket ikke særlig oppegående) Jeg gikk så inn i huset deres. Damen dro ut(me vilje?) og gutten ville plutselig ligge med meg slik at alle så det. Jeg prøvde å lukke gardina og fikk tilslutt viljen min. Vi lå med hverandre, og jeg var livredd dama skulle komme. På en eller annen måte likte jeg dette, men jg likte ikke han. Dama kom og jeg sprang oppover trappa i huset. I trappa måtte jeg prøve å ikke knuse små kopper og tekanner som stod overalt. Fikk ikke igjen knappene på shortsen så jg dro singletten over shortsen, slik at det ikke skulle synes at den var oppe. Kom plutselig mange folk inn i huset. De hadde med seg bilder og rammer De så misstroisk på meg og jeg løp min vei da jg fikk sjansen(visste at de kom til å komme.var noe uvanlig ekkelt med gutten med håret) Jeg løp bak huset på en gjørmevei(som skulle bli til en vei)jJeg måtte se folk for å vite at jeg var trygg(og så heldigvis en jogger som jogget på fortauet, så jeg løp dit= Jeg løp og løp til en bratt bakke som var snarvei.Jeg visste at denne bakken ledet til hovedveien. Jeg kunne se bak meg at menneskene fra huset kom løpende og de ville ha tak i meg.(det løp mange andre oppover og nedover bakken også, men jeg visste de ikke kunne hjelpe meg. De hadde sånn hastverk) Jeg sprang opp denne veldig bratte bakken (jeg visste jg måtte komme meg utav den for å komme tilbake på rett spor igjen. Tenkte på baggen og lommeboka) Folk sprang forbi meg og ved siden av.Men jeg hadde kraft i meg og den fysiske styrken. Jeg kom til toppen og der kunne jeg skimte et hull øverst i bakken der jeg så masse folk på den rette veien(hovedveien) Hullet ble mindre og mindre og var ved siden av en kraftig rosestilk og torner som jeg stakk meg veldig på. Øverst på stilken var utgangshullet og ei vakker stor rød rose. Jeg tenkte: var jg tynn nok t å komme meg igjennom hullet??hvordan unngå piggene?? Så tynne mannfolk klare De klatret bak denne tykke stilken og var spretne og hoppet opp og ut hullet. De fant smarte løsninger. Så var det min og en annens jente tur.Jeg ville hun skulle gå først,også skulle jg guide henne.Hun sa vi begge veide 75 kilo,så vi kom oss akkurat igjennom. Jeg trodde henne ikke fordi hun var mye tynnere enn meg. Jg guidet henne om hvilken fot hun skulle bruke i klartetauet bak stilken, og hvor hun skulle plassere beina i forhold til hverandre. Så dyttet jg henne opp med rumpa på siste trinn.var hun sur for at jeg dyttet?ville hun klare det selv? Nå var det min tur, og jg kunne skimte friheten gjennom hullet.var jg tynn og sprek nok??Så våknet jeg.. Puh! Tusen takk for de som tar seg tid til å lese og hjelpe meg meg dette!! Anonymous poster hash: 042e2...0bf
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 hmm Anonymous poster hash: 042e2...0bf 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Du dør i løpet av dagen. Anonymous poster hash: 2640c...446
Trymmir Skrevet 25. august 2013 #6 Skrevet 25. august 2013 Du dør i løpet av dagen. Anonymous poster hash: 2640c...446 Hvor jævla idiot er det mulig å bli... Ts, jeg er ingen drømmetolker, men ut i fra det jeg leste kan det jo virke som du er stresset. Inntrykket jeg fikk var at du strever med å stå til andres forventninger, at det forventes at du skal være sterk og ha kontroll. Helt greit, men ingen takler alt. Det med bagen og lommeboka tolker jeg som at enten du selv eller andre forventer at du skal ha kontroll på økonomi og andre viktige ting (papirer, møter o.l.). Tolker det som at forventninger fra andre og kanskje også deg selv er noe som er en rød tråd gjennom drømmen. Det forventes så mye at det til slutt blir for mye og du ønsker å bryte ut av mønsteret ved å gjøre noe utenom det vanlige, noe du ellers aldri ville gjort...derfor lå du me en du ikke likte i drømmen. Men dette er bare tanker jeg har gjort meg opp, som sagt er jeg ingen drømmetyder...syns bare det er spennende med alt som foregår i andres "verden". Med tanke på at du sliter psykisk er det kanskje rett og slett bare en beskjed om at du må bremse ned og ta vare på deg selv, uten å hele tiden skyve andre's behov foran dine egne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå