Gå til innhold

Reparasjon tar lang tid-frustrert-hadde planer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten skulle komme i morges siden jeg har fri og så skulle vi på fjelltur. Det er fint vær og jeg har sittet inne og ventet i 4,5 timer, men bilen er fortsatt ikke ferdig. Jeg kommer ikke til å få fri på en hverdag før om flere måneder og ikke kan vi gå på fjelltur i helgene heller siden han jobber natt.

Så jeg antar jeg får ta av meg treningsklærne da, for ser ikke ut som om at han kommer før sent i kveld uansett, og da skal han jo jobbe, og så skal jeg jobbe i morgen, så da ser jeg han sikkert ikke uansett.

Jah.. Satt av hele dagen min til dette jeg, og nå er dagen snart borte uansett.

Jeg vet jo at det ikke er hans feil at det tar en hel dag for en mekaniker å skifte olje på bilen hans og sjekke om det er en lekkasje, men jeg er likevel utrolig frustrert. Hadde det ikke gått an å vente til mandag med det?

Måtte bare få ut litt.. Er litt lei meg nå.

Anonymous poster hash: 90407...efd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo gå på tur uten ham og så finner dere på noe koselig i kveld.

Jeg har det ganske ofte på samme måte med mannen, som er mye bortreist på jobb. I tillegg får han stort sett lite søvn, så når han kommer hjem, må han sove seg opp et par dager. Han jobber mest i tilknytning til helger, ( f.eks onsdag- søndag) da han er lydtekniker og jeg jobber aldri helg, men bare på dagtid i ukedagene. Ofte når vi har tenkt å finne på noe, dukker det opp småting som lastebiler som må lastes med utstyr, før de legger ut på veien, utstyr som må sjekkes før de bruker det, eller at de må reparere utstyr og at det tar lenger tid enn planlagt, men slik er det bare. Heldigvis kan han unngå en del slike ekstrating om han sier i fra et par uker på forhånd at han er opptatt med familien.

Man må rett og slett bare venne seg til det og være litt kreativ, men jeg skjønner godt at du ikke synes at det er noe koselig, for det synes ikke alltid jeg heller.

Skrevet

Enig med personen over, gå en tur uten han! Da får du brukt dagen din! Hvorfor er du så avhengig av han for å ha det bra? Skjønner at du ønsket at han skulle være med, men når alternativet er at du må sitte inne å vente, hadde jeg garantert dratt alene! Jeg skal trene alene i ettermiddag, være alene i helga, og keg stortrives i mitt eget selskap! Ikke la en person ødelegge din lykke! Du vil garantert være mye mer fornøyd hvis du har vært på tur, og møter han ikveld, enn om du sitter inne og venter....

Du er selv hovedpersonen i ditt liv, og har valg : velger du å surmule inne, blir resultatet deretter.

Velger du å gå på tur alene, har du brukt dagen slik du ville, fått med deg vakker natur, fint vær, ja et godt minne!

Alt for mange mennesker gjør seg avhengige av andre for å leve slik de egentlig vil!

Nei, kom deg ut alene carpe diem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...