AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Skulle ringe til politiet og si at jeg var vitne i en sak... og så tastet jeg ett av tallene feil. Jeg syns at de svarte litt umformelt, men jeg begynte å prate om at jeg var der hvis de trengte vitne, jeg så det... blah blah blah. Og så sa han "Emh hvem er det du skulle ha tak i?" Og jeg bare "Eh... politiet." OG han "Ja, da har du ringt feil fordi dette er..." Anonymous poster hash: e2fa9...fc8 9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Dagens!Anonymous poster hash: 23589...f3f
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Det var veldig flaut. Jeg er glad han ikke kunne se meg. Anonymous poster hash: e2fa9...fc8 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Ikke litt det samme engang, men jeg husker jeg skulle ringe til Telenor telefon/mobil på 09000, og isdetet ringte jeg 1881 og la ut om alle problemene med abonnementet mitt :D Anonymous poster hash: e7b98...b57 4
Elanore Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Ikke litt det samme engang, men jeg husker jeg skulle ringe til Telenor telefon/mobil på 09000, og isdetet ringte jeg 1881 og la ut om alle problemene med abonnementet mitt :D Anonymous poster hash: e7b98...b57 Det ble nok dyrt også...
Gjest A-en Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 Haha! Jeg presterte en gang å ringe til noe telefonsex-greier i stedet for å bestille pizza. Tror telefonnummeret til pizzaen var noe ala "225555" og jeg blingset og byttet ut 5-tallene med noe annet...
Gjest Nordavind Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 For mange mange år siden mannet jeg meg opp til å ringe en jente jeg syntes var helt fantastisk. Ringte hustlf deres. Spurte med skjelvende stemme om hun hadde det bra, om hva slags musikk hun liker, hva slags gutter hun liker ... Og så fant ut at det var moren hennes jeg pratet med.....
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 Du vinner, Akt-croquis! Anonymous poster hash: e2fa9...fc8 3
Gjest Nordavind Skrevet 23. august 2013 #10 Skrevet 23. august 2013 Du vinner, Akt-croquis! Anonymous poster hash: e2fa9...fc8 Jo takk :-) følte meg ikke som en vinner der og da..
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #11 Skrevet 23. august 2013 For mange mange år siden mannet jeg meg opp til å ringe en jente jeg syntes var helt fantastisk. Ringte hustlf deres. Spurte med skjelvende stemme om hun hadde det bra, om hva slags musikk hun liker, hva slags gutter hun liker ... Og så fant ut at det var moren hennes jeg pratet med..... Hahah! Hadde jeg vært hun jenta hadde jeg ledd godt. Anonymous poster hash: 04198...516
Cathrine88 Skrevet 23. august 2013 #12 Skrevet 23. august 2013 For mange mange år siden mannet jeg meg opp til å ringe en jente jeg syntes var helt fantastisk. Ringte hustlf deres. Spurte med skjelvende stemme om hun hadde det bra, om hva slags musikk hun liker, hva slags gutter hun liker ... Og så fant ut at det var moren hennes jeg pratet med..... Huff! Det var sånn jeg fikk overbevist foreldrene mine om at jeg trengte egen mobil. Søsteren min lot som om hun var meg hver gang en gutt ringte, og jeg var rasende fordi hun 'ødela mitt sosiale liv.' 7
Gjest Nordavind Skrevet 23. august 2013 #13 Skrevet 23. august 2013 Huff! Det var sånn jeg fikk overbevist foreldrene mine om at jeg trengte egen mobil. Søsteren min lot som om hun var meg hver gang en gutt ringte, og jeg var rasende fordi hun 'ødela mitt sosiale liv.' ...og det var sånn jeg lærte å starte samtalene forsiktig og snakke om nøytrale temaer inntil man er 100% sikker hvem som er i den andre enden.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #14 Skrevet 23. august 2013 Jeg begynte å date mens mobiltelefon var noe nytt og veldig dyrt. Og ringte min nåværende mann på hjemmetelefonen i sommerferien for å spare litt penger. Jeg var jo forberedt på at moren eller faren skulle svare, men da jeg hørte stemmen hans som sa hallo plapret jeg i vei om hva jeg hadde gjort og hvor mye jeg savnet han. Broren hans ( ) var heldigvis høflig nok til å avbryte meg relativt tidlig i samtalen. Men jeg har fått høre det i ettertid.... Anonymous poster hash: 5257d...92a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #15 Skrevet 24. august 2013 HahahahaAnonymous poster hash: 43bc7...304
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #16 Skrevet 28. oktober 2013 Alltid gøy med samtaler hvor den du tror du snakker med egentlig ikke er den personen Anonymous poster hash: 43bc7...304
Derpinaa Skrevet 28. oktober 2013 #17 Skrevet 28. oktober 2013 Skulle ringe til politiet og si at jeg var vitne i en sak... og så tastet jeg ett av tallene feil. Jeg syns at de svarte litt umformelt, men jeg begynte å prate om at jeg var der hvis de trengte vitne, jeg så det... blah blah blah. Og så sa han "Emh hvem er det du skulle ha tak i?" Og jeg bare "Eh... politiet." OG han "Ja, da har du ringt feil fordi dette er..." Anonymous poster hash: e2fa9...fc8 Kom du til en privatperson?
Gjest Cytosin Skrevet 28. oktober 2013 #18 Skrevet 28. oktober 2013 Skulle ringe til politiet og si at jeg var vitne i en sak... og så tastet jeg ett av tallene feil. Jeg syns at de svarte litt umformelt, men jeg begynte å prate om at jeg var der hvis de trengte vitne, jeg så det... blah blah blah. Og så sa han "Emh hvem er det du skulle ha tak i?" Og jeg bare "Eh... politiet." OG han "Ja, da har du ringt feil fordi dette er..." Anonymous poster hash: e2fa9...fc8 Noe slikt kunne skjedd med meg også, vimsete som jeg jo er i blant For mange mange år siden mannet jeg meg opp til å ringe en jente jeg syntes var helt fantastisk. Ringte hustlf deres. Spurte med skjelvende stemme om hun hadde det bra, om hva slags musikk hun liker, hva slags gutter hun liker ... Og så fant ut at det var moren hennes jeg pratet med.....
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 #20 Skrevet 29. oktober 2013 Dere slår ikke meg! Jeg var på fest da jeg studerte i utlandet og bestemte meg for å bestille pizza. Mobilen min var død, så jeg lånte en venninne sin. Der stod det et nr som het "Pizza Guy" og brisen som jeg var, ringte jeg og spurte etter pizza... Tydeligvis var det en fuckfriend av venninna mi som jobbet som pizzagutt... Han trodde jeg var venninna mi og at jeg med "pizza" mente noe litt annet. Ble litt overraska når det stod en halvnaken kar på døra uten noen pizza, men vi har ledd godt av det i ettertid Anonymous poster hash: 531e8...b67 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå