Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig misfornøyd med tennene mine og dermed smilet mitt. De er misfarget (ikke sånn at det hjelper å bleke dem), de er stygg form på og ser rett og slett ikke bra ut.

Har lenge tenkt på å fikse dem hos tannlegen, men vil gjerne høre hva deres erfaringer er.

Var det verdt det?

Hva fikset du og hva kostet det?

Kan du anbefale en tannlege i Oslo?

Anonymous poster hash: de1e5...f9d
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har gått til flere, men bare tannlegesenteret på Byporten har jeg kjent meg godt tatt vare på. Bestill time. Bare å møte opp er flott. Si at du er redd.

Jeg har tatt rotfylling der, hull, trukket visdomstenner som lå på langs, og fått mye veiledning og kunnskap om tennene mine. Jeg får se røntgen bilder og får de forklart. Jeg blir redd om jeg ikke får forklart hva som skjer...

Vet det ligger en klinikk på Fornebu som er spesialister på tannlegeskrekk om noen gidder å Google det.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt tannregulering(hadde mellomrom mellom tennene samt manglende tannanlegg i overkjeven...), tannbleking og fått satt på kompositt, slik at tennene mine skal se så normale ut som mulig. Ble bra! Kan få skallfasetter på 6 tenner oppe hvis jeg ønsker. Får dette dekket, så jeg trenger ikke å betale noe. MEN, tenner generelt er DYRT. Tannbleking hos tannlege koster vel opp i mot 4000 for begge kjevene, og skallfasetter på tennene ligger vel på 4000-6000 per tann.

Anonymous poster hash: d37a9...155
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har selv gått til tannlege i Oslo for å fikse tennene med inkognito regulering. Veldig fornøyd med Tullinløkka Tannlegesenter! (MEN ja, det er dyrt)

Har du tenkt på å fikse tennene dine i utlandet? Vet mange som gjør det nå. Topp klinikker og proffe tannleger, med høyst moderne utstyr. Jeg bor selv i Thailand, og venner og familie gjør check-ups ++ når de er på besøk.

Kan sjekke prisen for deg om du lurer hva det ville koste deg her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...