Gå til innhold

Velge forlovelsesring som passer til alt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg har nettopp forlovet oss (weee:), men smart som han var ventet han med ringen;)

Vi skal finne den sammen. Jeg har vedig lyst på en lignende som den Kate Middelton/Diana hadde. Altså en med blå safir. Vet ikke hvordan jeg legger ut bilde her, men her er link: http://www.21diamonds.no/Online/Gullringer/Kate/Bl%C3%A5-safir/Diamant/750-hvitt-gull.html?gP=9&pP=9&cfg=2#.Uhcm_z_9VDk

Kanskje ikke akkurat en sånn, men liker fargen veldig godt. Er bare redd for å ha en ring som ikke passer til alt. Vil nødig måtte begrense meg til en bestemt typ farge på klær, eller bestemte smykker.

Hva tror dere? Fungerer en sånn ring til alt?

Anonymous poster hash: 90de3...77a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler på at motepolitiet arresterer deg dersom noen skulle legge merke til at forlovelsesringen ikke matcher antrekket. Og nei, man tar den ikke av pga den ikke matcher dagens outfit.

Men siden det betyr så mye for deg, ta en uten stein i gull da. Men da kommer vel det et annet dilemma, hvitt, gult, rosé...

• Liker 1
Skrevet

Kate bruker da ganske mange forskjellige antrekk med sin ring, så ikke tenk på det. Hvis du liker den - go for it.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...