Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt såvidt å bruker dette programmet til chating og liker godt tjenesten. Men det jeg avogtil kunne tenke meg er å slå av funksjonen der jeg får opp varsling at jeg har fått melding. Noen som vet om det går an?

Anonymous poster hash: d81b9...f75
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på innstillinger, generelt, varsling og skru av varsling for whatsapp.

Anonymous poster hash: be8f9...936
Skrevet

Hmmmm..... er merkelig. Men jeg kommer meg ikke inn på innstillinger. Når jeg åpner programmet, så kan jeg velge mellom "velg kontakt", liste over de som har programmet, jeg kan søke i kontakter.... Kan ikke se hvor jeg skal kunne gå inn på verken innstillinger eller profil.... Var litt rart.

Skrevet

Hmmmm..... er merkelig. Men jeg kommer meg ikke inn på innstillinger. Når jeg åpner programmet, så kan jeg velge mellom "velg kontakt", liste over de som har programmet, jeg kan søke i kontakter.... Kan ikke se hvor jeg skal kunne gå inn på verken innstillinger eller profil.... Var litt rart.

ikke innstillinger på whatsapp, men innstillinger på selve mobilen ;)

Anonymous poster hash: b82ba...b4a

Skrevet

ikke innstillinger på whatsapp, men innstillinger på selve mobilen ;)

Anonymous poster hash: b82ba...b4a

Jeg er visst skikkelig ute på tur her ser jeg... ;-)

Jeg ble jo litt optimistisk når det var inne på mobilen jeg gikk på innstillinger... Så jeg er på innstillinger på mobilen, men har ingen funksjon som heter generelt.. Har forøvrig samsung

Skrevet

Men uansett burde jeg vel ha kommet inn på profil på dette whatsapp programmet? *komplisert dette* :-)

Skrevet

Jeg husker ikke hvordancde forskjellige merkene er, men her er en mulighet:

Åpne Innstillinger på telefonen. Se etter en meny som heter "Mer" eller tilsvarende. Under der velger du applikasjoner (mulig det heter applikasjonsmanager, programmer eller noe lignende), deretter WhatsApp og så innstillinger for WhatsApp.

Hvis du ikke finner noe der, bør det ligge i selve appen. Da enten øverst til høyre i innboksen (ikke inne i en konkret samtale) eller ved hjelp av en menyknapp på linjen nederst på telefonen, ved siden av hjem- og tilbakeknapp og tilsvarende. Noen telefoner har en knapp her som alltid får frem innstillinger for det du ser på skjermen.

Anonymous poster hash: 13084...f72

Skrevet

Trådstarer igjen.... Takk for hjelpen. :blomst: Jeg fant ut av det... Åpner programmet og så var det en knapp på telefonen som viser alle innstillingene. Let som en plett. :fnise:

Skrevet

Godt det gikk i orden. Det klør i fingrene på oss gutta straks det kommer småtekniske spørsmål, vet du :)

Anonymous poster hash: 13084...f72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...