Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen til kjæresten min er ganske fæl. Det er lenge siden det ble slutt mellom dem ( 2 år), men likevel skal hun styre og bestemme så fælt over han. Hun bruker jentungen de har sammen som pressmiddel for å få ting slik hun vil. Hun truer med å ta henne fra faren dersom ikke han hører på henne i ett og alt - og far innordner seg etter henne selv om jeg sier at hun ikke hadde kommet noe vei med truslene sine likevel.

Hun forsurer forholdet så til de grader med denne herjingen sin og jeg kjenner jeg er mektig lei av hele greien, for enden på visa er jo at siden han ikke tør å ta til motmæle er han sur, tverr og vanskelig mot meg.

Hvordan håndtere dette? Det er sårt for meg og på mange måter føler jeg tilsidesatt, da hensynet til henne alltid skal veie tyngst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bare si til mannen at hun ikke har noe som helst rettigheter til å ta ham datteren fordi han ikke gjør som hun vil. Han får sette seg litt inn i hva slags rettigheter han har som far og slutte å høre på slikt vrøvl. Og gro seg litt baller.

Skrevet

Fordeling av hensyn kan være vanskelig noen ganger ja.

Anonymous poster hash: f426f...4e5
Skrevet

Du må bare vurdere om du orker å være en del av dette fram til datteren er ferdig med videregående...

Det blir ikke noe bedre om han lar henne overkjøre seg sånn.

Det kan være at det er bedre for deg å finne deg en annen mann, som ikke har denne "bagasjen".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...