Gå til innhold

Forlovet men ikke samboere?!

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirra
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen en god stund, for ca 1mnd siden fridde jeg til henne, og fikk et rungende ja :D Vi er i gang med bryllupsplanlegging og datoen er satt 2 år fram i tid.

Så, igår la jeg fram til henne at kanskje vi skulle vurdere å flytte sammen nå?

Vi bor 300m fra hvernadre, i hver vår leilighet. Slik som det er nå bort i 1uke hos meg og 1 uke hos henne. Vi sover sammen hver eneste natt, og det har vi gjort i 6 måneder. Jeg har like mye ting hos henne som hos meg selv, og motsatt, vi har begge nøkkel til hvernadres leilighet osv..

Men svaret jeg fikk var at hun håpet jeg forsto at hun ikke er klar for dette enda, hun trenger tid, og hun må være sikker på at det fungerer først...

Hvorfor i all verden sa hun da ja til å gifte seg med meg??

Kan noen hjelpe meg å forstå hva som foregår?

(Det er 2 barn i bildet, mine to jenter som bor hos meg/oss 50% av tiden, altså da den uken vi bor i min leilighet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig.

Jeg ville nok absolutt prøvebodd sammen minst et år før de bryllupsinvitasjonene ble postlagt...

Hva om at dere tar en weekend på et sånt par-opplegg der man skal lære masse om kommunikasjon og dynamikken i parforhold?

• Liker 2
Gjest Heartbeat
Skrevet

Kanskje hun er redd det skal skjære seg , også sitter hun der uten leilighet?

Skrevet

Kansje hun har behov for å være alene av og til, og da er leiligheten hennes god å ha til slike stunder? (Ikke at det er noe galt med deg, men at hun trenger alenetid fra omverdenen)

Skrevet

Du kan jo spørre om hun tenker at dere skal bo hver for dere når dere er gift også da? Jeg hadde ikke ville gifte meg med noen jeg ikke viste at det fungerte å bo sammen med.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...