Gå til innhold

Utroskap - veien videre, signaler på at faren ikke er over

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Etter en periode på 8-10 måneder med gjentatte "utroskap" i fjor er vi fortsatt sammen. Vi har det bra, men min kones "beundrer" er vel fortsatt interessert i henne. Hvordan kan jeg se signaler på at det ikke er over. Hennes mulige reaksjoner. Hva er tegn på at min kone ikke er over dette? De jobber sammen så de treffes hver dag....

Tips til hvordan jeg kan få bekreftet/avkreftet mine misstankler mottas gjerne.

mvh litt engstelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wake up and smell the roses, er det noen som heter.

Anonymous poster hash: 6487c...088
Skrevet

Wake up and smell the roses, er det noen som heter.

How to? Ja, hvordan ikke begrave hode i sanden?

Kan tekstmeldinger finnes utenom hennes telefon, regner med at de slettes?

Hvem er noen, regner med at du mente er det noe som heter?

Am I right?

Skrevet

Sjekk telefonen og e-posten hennes, gjemmer hun telefonen sin eller ligger den fremme i stua når hun for eksempel er i dusjen? virker hun opprømt etter en arbeidsdag for eksempel? Snakker hun om denne mannen? Er hun mer opptatt av utseende sitt nå enn før utroskapen? Jobber hun mye overtid? Sier hun at hun skal på ting som i dine ører skurrer, du får liksom en følelse av at hun juger. Hva sier magefølelsen din?

Skrevet

How to? Ja, hvordan ikke begrave hode i sanden?

Kan tekstmeldinger finnes utenom hennes telefon, regner med at de slettes?

Hvem er noen, regner med at du mente er det noe som heter?

Am I right?

Det var en skriveleif ja. Mente selvsagt 'noe'.

Stalking og den slags stress er ikke min greie. Håper du får noen andre gode svar her.

Skrevet (endret)

Det viktigste du må se etter er adferdsendringer. F.eks om jeg ble sammen med en dame som gikk mye på byen måtte jeg tåle at hun fortsatt gjorde det når vi var sammen. Det hadde ikke bekymret meg så mye. Men om en dame som ikke er så glad i bylivet plutselig vil dra mye på byen med bare venninner er det et varseltegn. Altså ikke det at hun drar på byen men endrer adferd.

I din situasjon er overtid en klassiker. Om hun ikke jobbet mye overtid før, men plutselig jobber mye overtid over lang tid er dette bekymringsfult. Om hun alltid har jobbet mye overtid slik at det ikke er en adferdsendring behøver det ikke være noe gale i det.

Andre adferdsendringer som ikke er like opplagte som byturer eller overtid kan være bekymringsfulle hvis disse adferdene gjør at hun tilbringer mindre tid sammen med deg. F.eks om hun oftere skal besøke familiemedlemmer uten deg.

Ellers i en slik situasjon der utroskap allerede er bekreftet hadde jeg ikke hatt noe moralsk dilemma med å sjekke mobil, e-post og facebook i skjul. Får sikkert mye pepper for den, men i et ekteskap investerer man utrolig mye både av tid, penger og emosjonelt og står i fare for å bli hardt såret økonomisk og emosjonelt ved brudd. At en ektefelle går bak ryggen på deg på denne måten er en form for svindel man bør ha moralsk og etisk mulighet til å beskytte seg mot.

Edit:

Ser at en over meg nevner at økt fokus på eget utseende er faretruende og sier meg enig i det. Det er enda et eksempel på adferdsendring.

Endret av pressplay
Skrevet

Hei

Etter en periode på 8-10 måneder med gjentatte "utroskap" i fjor er vi fortsatt sammen. Vi har det bra, men min kones "beundrer" er vel fortsatt interessert i henne. Hvordan kan jeg se signaler på at det ikke er over. Hennes mulige reaksjoner. Hva er tegn på at min kone ikke er over dette? De jobber sammen så de treffes hver dag....

Tips til hvordan jeg kan få bekreftet/avkreftet mine misstankler mottas gjerne.

mvh litt engstelig

Hvis jeg noensinne overhodet skulle hatt overveid å fortsette forholdet, så hadde kjerringa bytta jobb MOMENTANT. Uten å mukke. Ellers hadde hun åka ut.

Så du lar deg nok lure igjen og igjen..

Gjest Chloe87
Skrevet

Hvorfor velger du å forbli sammen med ei slik tøs?...

Skrevet

Det viktigste du må se etter er adferdsendringer. F.eks om jeg ble sammen med en dame som gikk mye på byen måtte jeg tåle at hun fortsatt gjorde det når vi var sammen. Det hadde ikke bekymret meg så mye. Men om en dame som ikke er så glad i bylivet plutselig vil dra mye på byen med bare venninner er det et varseltegn. Altså ikke det at hun drar på byen men endrer adferd.

I din situasjon er overtid en klassiker. Om hun ikke jobbet mye overtid før, men plutselig jobber mye overtid over lang tid er dette bekymringsfult. Om hun alltid har jobbet mye overtid slik at det ikke er en adferdsendring behøver det ikke være noe gale i det.

Andre adferdsendringer som ikke er like opplagte som byturer eller overtid kan være bekymringsfulle hvis disse adferdene gjør at hun tilbringer mindre tid sammen med deg. F.eks om hun oftere skal besøke familiemedlemmer uten deg.

Ellers i en slik situasjon der utroskap allerede er bekreftet hadde jeg ikke hatt noe moralsk dilemma med å sjekke mobil, e-post og facebook i skjul. Får sikkert mye pepper for den, men i et ekteskap investerer man utrolig mye både av tid, penger og emosjonelt og står i fare for å bli hardt såret økonomisk og emosjonelt ved brudd. At en ektefelle går bak ryggen på deg på denne måten er en form for svindel man bør ha moralsk og etisk mulighet til å beskytte seg mot.

Edit:

Ser at en over meg nevner at økt fokus på eget utseende er faretruende og sier meg enig i det. Det er enda et eksempel på adferdsendring.

Hei

Takk for mange svar, joda i fjor var der en del adfersdendringer og på den måten oppdaget jeg det. Trening, utseende, klær, ute med jobben, reiser med jobben osv. Til slutt skjønte jeg det....

Men nå, er det over? Er de enda i litt flørtemodus, eller er det enda mer alvorlig?

De sier at de som driver på med dette bare blir enda bedre til å skjule sine spor... ?

MEN hun opptrer som om hun er veldig glad i meg og alt fungerer imidlertid bra. MEN en gang i blant ticker det inn SMS'er som jeg ser og jeg tror nok det er flere som blir slettet. Ringelistene kan jo også slettes så....

Går det an å få tak i slettede SMS'er. Hvordan virkelig få svar på om der er ting på gang...

Magefølelsen har slått til før og har litt følelse av at alt ikke er over.

Hadde det ikke vært for 3 mindreårige barn, ja da hadde svaret vært enkelt..... dessverre....

Det verste er at det ikke går så godt i ekteskapet til beileren hennes.... og regner med at innsatsen hans ikke er så dårlig med å prøve å erobre henne.... PÅ godt norsk kalles slike som ham "fittetjuv"...

Flere tips mottas med takk, OG håper vel selvfølgelig på å få en avkreftelse av at slikt foregår...

Skrevet

Hei

Takk for mange svar, joda i fjor var der en del adfersdendringer og på den måten oppdaget jeg det. Trening, utseende, klær, ute med jobben, reiser med jobben osv. Til slutt skjønte jeg det....

Men nå, er det over? Er de enda i litt flørtemodus, eller er det enda mer alvorlig?

De sier at de som driver på med dette bare blir enda bedre til å skjule sine spor... ?

MEN hun opptrer som om hun er veldig glad i meg og alt fungerer imidlertid bra. MEN en gang i blant ticker det inn SMS'er som jeg ser og jeg tror nok det er flere som blir slettet. Ringelistene kan jo også slettes så....

Går det an å få tak i slettede SMS'er. Hvordan virkelig få svar på om der er ting på gang...

Magefølelsen har slått til før og har litt følelse av at alt ikke er over.

Hadde det ikke vært for 3 mindreårige barn, ja da hadde svaret vært enkelt..... dessverre....

Det verste er at det ikke går så godt i ekteskapet til beileren hennes.... og regner med at innsatsen hans ikke er så dårlig med å prøve å erobre henne.... PÅ godt norsk kalles slike som ham "fittetjuv"...

Flere tips mottas med takk, OG håper vel selvfølgelig på å få en avkreftelse av at slikt foregår...[/quote

Vist han er en fitte tyv , ka er då din kone??

Skrevet

Hun er slett ikke noe bedre, han er også gift med barn... Ja, Luremus eller Tøs er vel kanskje rett.

Burde nesten vært en svarteliste over slike personer her på internett. Utroskap er noe dritt og medfører at mange "uskyldige" ogsa rammes. Det verste er at kvinnene er blitt så mye mer aktive enn før. Ja, likestillingen har dessverre her kommet langt...

Uff ja, jeg som trodde jeg var lykkelig og hadde en kjernefamilie og fin framtid....

Skrevet

Hun er slett ikke noe bedre, han er også gift med barn... Ja, Luremus eller Tøs er vel kanskje rett.

Burde nesten vært en svarteliste over slike personer her på internett. Utroskap er noe dritt og medfører at mange "uskyldige" ogsa rammes. Det verste er at kvinnene er blitt så mye mer aktive enn før. Ja, likestillingen har dessverre her kommet langt...

Uff ja, jeg som trodde jeg var lykkelig og hadde en kjernefamilie og fin framtid....

Ja skjønner dette ikke er lett for deg, eller skjønner og skjønner. Men kan no prøve og sitte meg inn. Utroskap er et helvete for alle som er rammet, men den som er utro er det ikke synd i. Alle kan gjøre feil, men man gjøre ikke feil i nærmere 1 år. Er mange som har så mye unnskyldninger var utro for livet var vanskelig osv. Men alle har sine ting, handler om moral tkl 7 og sist. Uansett lykke til videre, håper du får fred i deg på den ene eller andre måten. Elsker min dame, uannsett hvor mye en dame hadde fristet meg så hadde eg ikke fysisk klart og gjøre det med en annen dame enn hun. Det viktigste er og høre på ditt indre, om du noen gang kan slå deg til ro med dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...