AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Skal snart pusse opp kjøkkenet da jeg kjøpte et hus med et svært nedslitt og stygt kjøkken. Får hjelp til å sette det opp, og har hvitevarer. Jeg har prøvd IKEAs kjøkkenplanlegger, men jeg fikk det ikke til å fungere, dumme meg. Er det noen som vet ca. hva et IKEA-kjøkken med farge veddinge grå med målene 2.5 x 2m i L-form kan koste? Håper å få råd til skap som går helt opp til taket. Anonymous poster hash: 602c6...4d2
Gjest Maman Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Vi har nettopp kjøpt et kjøkken derfra med Veddinge øverst og eikedører nederst, 3,5 x 4,5 meter L-form. Det kostet 43 000, inkl kjøleskap og stor fryser. Ikke benkeplate. Hvis det hjelper deg noe.. Hvis det hjelper deg noe... kjøkkenplanleggeren må du få til å virke, hvis du skal kjøpe kjøkken på IKEA. Hvorfor fikk du den ikke til å virke? Den virker best på en god pc med Internet Explorer, ikke Mozilla e.l. Evt. må du sette av en dag til å lage kjøkken selv på IKEA, med den samme planleggeren der.
Sunshine Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Skal snart pusse opp kjøkkenet da jeg kjøpte et hus med et svært nedslitt og stygt kjøkken. Får hjelp til å sette det opp, og har hvitevarer. Jeg har prøvd IKEAs kjøkkenplanlegger, men jeg fikk det ikke til å fungere, dumme meg. Er det noen som vet ca. hva et IKEA-kjøkken med farge veddinge grå med målene 2.5 x 2m i L-form kan koste? Håper å få råd til skap som går helt opp til taket. Anonymous poster hash: 602c6...4d2 Vi hadde vel noe ala det, bortsett fra at vi hadde U-form uten overskap på ene siden. Totalprisen var vel ca 20 000 kr, men da hadde vi heltre benkeplate og de dyreste frontene de hadde da. Dette er vel 6 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå