Gå til innhold

Pris på nytt IKEA-kjøkken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart pusse opp kjøkkenet da jeg kjøpte et hus med et svært nedslitt og stygt kjøkken. Får hjelp til å sette det opp, og har hvitevarer. Jeg har prøvd IKEAs kjøkkenplanlegger, men jeg fikk det ikke til å fungere, dumme meg.

Er det noen som vet ca. hva et IKEA-kjøkken med farge veddinge grå med målene 2.5 x 2m i L-form kan koste? Håper å få råd til skap som går helt opp til taket.

Anonymous poster hash: 602c6...4d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nettopp kjøpt et kjøkken derfra med Veddinge øverst og eikedører nederst, 3,5 x 4,5 meter L-form. Det kostet 43 000, inkl kjøleskap og stor fryser. Ikke benkeplate. Hvis det hjelper deg noe..

Hvis det hjelper deg noe... kjøkkenplanleggeren må du få til å virke, hvis du skal kjøpe kjøkken på IKEA. Hvorfor fikk du den ikke til å virke? Den virker best på en god pc med Internet Explorer, ikke Mozilla e.l.

Evt. må du sette av en dag til å lage kjøkken selv på IKEA, med den samme planleggeren der.

Skrevet

Skal snart pusse opp kjøkkenet da jeg kjøpte et hus med et svært nedslitt og stygt kjøkken. Får hjelp til å sette det opp, og har hvitevarer. Jeg har prøvd IKEAs kjøkkenplanlegger, men jeg fikk det ikke til å fungere, dumme meg.

Er det noen som vet ca. hva et IKEA-kjøkken med farge veddinge grå med målene 2.5 x 2m i L-form kan koste? Håper å få råd til skap som går helt opp til taket.

Anonymous poster hash: 602c6...4d2

Vi hadde vel noe ala det, bortsett fra at vi hadde U-form uten overskap på ene siden. Totalprisen var vel ca 20 000 kr, men da hadde vi heltre benkeplate og de dyreste frontene de hadde da. Dette er vel 6 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...