lulle Skrevet 23. august 2013 #1 Del Skrevet 23. august 2013 Holder på med kjøretimer, og har enda et stykke igjen. Jeg lurer på hvor mye lappen kom på for dere som har kjørt opp nå i 2013 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Dee Skrevet 23. august 2013 #2 Del Skrevet 23. august 2013 LItt over førti tusen. Hadde greid å holde meg under om jeg ikke strøk første gangen. Dessuten var jeg omtrent ikke-fungerende bak et ratt da jeg begynte med kjøretimer, så det er fullt mulig å holde kostnadene på et lavere nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysjerriggutt Skrevet 25. august 2013 #3 Del Skrevet 25. august 2013 LItt over førti tusen. Hadde greid å holde meg under om jeg ikke strøk første gangen. Dessuten var jeg omtrent ikke-fungerende bak et ratt da jeg begynte med kjøretimer, så det er fullt mulig å holde kostnadene på et lavere nivå. Førti tusen? Jeg brukte rett under 20 000 og klarte lappen fint på første forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #4 Del Skrevet 25. august 2013 Førti tusen? Jeg brukte rett under 20 000 og klarte lappen fint på første forsøk. Det er ikke mulig her vi bor i en større by på Vestlandet. Bare den obligatoriske undervisningen koster ca 20 000. Anonymous poster hash: c25bc...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #5 Del Skrevet 25. august 2013 Det er ikke mulig her vi bor i en større by på Vestlandet. Bare den obligatoriske undervisningen koster ca 20 000.Anonymous poster hash: c25bc...7de Samme sier jeg og så har vi så mange rundkjøringer og annet grums som øker sjansene for å stryke på oppkjøring Anonymous poster hash: d51b4...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adalin Skrevet 25. august 2013 #6 Del Skrevet 25. august 2013 Litt over 20 000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orbis Skrevet 25. august 2013 #7 Del Skrevet 25. august 2013 Rett under 30 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #8 Del Skrevet 25. august 2013 Samme sier jeg og så har vi så mange rundkjøringer og annet grums som øker sjansene for å stryke på oppkjøring Anonymous poster hash: d51b4...c72 Heldigvis. Klarer du ikke en rundkjøring bør du ikke ut på veien alene. Anonymous poster hash: c04dd...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå