Gå til innhold

Dere so har tatt lappen i 2013

lulle

Anbefalte innlegg

Holder på med kjøretimer, og har enda et stykke igjen. Jeg lurer på hvor mye lappen kom på for dere som har kjørt opp nå i 2013 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LItt over førti tusen. Hadde greid å holde meg under om jeg ikke strøk første gangen. Dessuten var jeg omtrent ikke-fungerende bak et ratt da jeg begynte med kjøretimer, så det er fullt mulig å holde kostnadene på et lavere nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LItt over førti tusen. Hadde greid å holde meg under om jeg ikke strøk første gangen. Dessuten var jeg omtrent ikke-fungerende bak et ratt da jeg begynte med kjøretimer, så det er fullt mulig å holde kostnadene på et lavere nivå.

Førti tusen? Jeg brukte rett under 20 000 og klarte lappen fint på første forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førti tusen? Jeg brukte rett under 20 000 og klarte lappen fint på første forsøk.

Det er ikke mulig her vi bor i en større by på Vestlandet. Bare den obligatoriske undervisningen koster ca 20 000.

Anonymous poster hash: c25bc...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig her vi bor i en større by på Vestlandet. Bare den obligatoriske undervisningen koster ca 20 000.

Anonymous poster hash: c25bc...7de

Samme sier jeg ;) og så har vi så mange rundkjøringer og annet grums som øker sjansene for å stryke på oppkjøring

Anonymous poster hash: d51b4...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme sier jeg ;) og så har vi så mange rundkjøringer og annet grums som øker sjansene for å stryke på oppkjøring

Anonymous poster hash: d51b4...c72

Heldigvis. Klarer du ikke en rundkjøring bør du ikke ut på veien alene.

Anonymous poster hash: c04dd...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...