lulle Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Holder på med kjøretimer, og har enda et stykke igjen. Jeg lurer på hvor mye lappen kom på for dere som har kjørt opp nå i 2013 :-)
Sarah Dee Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 LItt over førti tusen. Hadde greid å holde meg under om jeg ikke strøk første gangen. Dessuten var jeg omtrent ikke-fungerende bak et ratt da jeg begynte med kjøretimer, så det er fullt mulig å holde kostnadene på et lavere nivå.
Nysjerriggutt Skrevet 25. august 2013 #3 Skrevet 25. august 2013 LItt over førti tusen. Hadde greid å holde meg under om jeg ikke strøk første gangen. Dessuten var jeg omtrent ikke-fungerende bak et ratt da jeg begynte med kjøretimer, så det er fullt mulig å holde kostnadene på et lavere nivå. Førti tusen? Jeg brukte rett under 20 000 og klarte lappen fint på første forsøk.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #4 Skrevet 25. august 2013 Førti tusen? Jeg brukte rett under 20 000 og klarte lappen fint på første forsøk. Det er ikke mulig her vi bor i en større by på Vestlandet. Bare den obligatoriske undervisningen koster ca 20 000. Anonymous poster hash: c25bc...7de
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #5 Skrevet 25. august 2013 Det er ikke mulig her vi bor i en større by på Vestlandet. Bare den obligatoriske undervisningen koster ca 20 000.Anonymous poster hash: c25bc...7de Samme sier jeg og så har vi så mange rundkjøringer og annet grums som øker sjansene for å stryke på oppkjøring Anonymous poster hash: d51b4...c72
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #8 Skrevet 25. august 2013 Samme sier jeg og så har vi så mange rundkjøringer og annet grums som øker sjansene for å stryke på oppkjøring Anonymous poster hash: d51b4...c72 Heldigvis. Klarer du ikke en rundkjøring bør du ikke ut på veien alene. Anonymous poster hash: c04dd...dd2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå