Gå til innhold

Gifter meg i morgen og er sååå forkjølet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Jeg har hatt syke barn i noen dager nå, og nå er heldigvis de på bedringens vei, men jeg har selvfølelig også blitt smittet, ikke til å unngå når man har stellt de syke små.

Jeg er potte tett, snørra renner og jeg føler meg ikke på topp i det hele tatt.

Og jeg som skal gifte meg i morgen :-(

Har dere noen tips som fungerer, som gjør at man blir iallefall litt bedre av forkjølelse? Jeg bælmer solhatt og drikker masse, prøver å slappe av, men det er jo tross alt en del som skal gjøres også, nå dagen før bryllupet.

Noen som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ingen gode råd til deg.. Håper du blir bedre..

Men du får nok en hyggelig dag selv med litt snørring, skal du se.. :)

Skrevet

næi næi næi...dette er jo som et mareritt som blir sant :(

Håper formen blir bedre.Damp ansiktet med eucalyptusdråper skal visst være bra.Kok en panne med vann,ha dråper i,sleng et håndkle over hodet og pust inn dampen.

Håper du blir frisk :kose:

Skrevet

Prøv akupunktur for tett nese... det hjalp meg en gagn jeg var skikkelig snørrete!!!

Skrevet

Kjøp en ingefærrot og lag deg en sterk te:

Skrell og riv ingefæren. Hell over vann og kok opp. ca. 2 gode ss burde holde til 5dl. vann.

Sil av og drikk med sitron og honning.

Det kan være ganske sterkt, men bit tenna sammen, og få ned så mange kopper du bare klarer. Ta en god varm dusj, og legg deg tidlig.

Lykke til :-) Dette går så bra så.

Skrevet

Uff da. Spis hvitloksbaater (gi en ti mannen din ogsaa saa han ikke merker aanden i morgen), ekstra c-vitaminer og drikk masse vann. Ta det helt med ro, legg deg og sov litt (hvis du kan - parker barna hos noen andre hvis mulig). I morgen ville jeg tatt paracetamol for aa unngaa hode/oere/halssmerter. Oensker deg god bedring og til lykke med morgendagen! Blir nok en fantastisk dag uansett!

:klem:

Skrevet

har ingen gode råd som ikke er nevnt. Ville bare ønske deg god bedring og lykke til i morgen

Skrevet

Jeg slenger meg på og ønsker deg riktig god bedring! Prøv å få mest mulig ro rundt deg, som Popelka sier - sett bort barna hvis du kan!

Skal krysse fingre for deg - du skal se dagen blir flott uansett!

:)

Skrevet
Rå hvitløksbåter opp i nesa...

for all del, ikke hvitløk i nesa!

Da plager du bare slimhinnene og gjør vondt verre.

Hvitløk skal spises....

Ellers, Paracet er febernedsettende og smertestillende, følg dosering på pakken. Nesespray funker når man er potte tett.

Ellers har jeg ingen gode bli-ferdig-med-forkjølelse-kur.

Lykke til i morra!!

m

Skrevet

Uffda!

Som de andre sier, slapp av og prøv å hent deg inn.

GOD BEDRING!!

Skrevet

Å nei..Ihvertfall mitt største mareritt å bli syk bryllupsdagen! Dra til apoteket og få råd, eller ring legen din! Nesespray hjelper jo ihvertfall på den værste snørringen, øyedråper hjelper mot rennende øyne!

Uansett: LYKKE TIL I MORGEN!!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Å neiii. Så kjedelig å ikke være i storform.

Håper du har mulighet til å slappe ordentlig av i kveld. La andre ta seg av de siste forberedelsene hvis det er noe som må gjøres i dag. Legg deg på sofaen og la den kommende mannen varte deg opp.

Så skal nok alle vi her på KG krysse fingre og tær for at formen din er bedre i morgen og at øynene ikke er forkjøla-røde. Lykke til i morgen!

Skrevet

Huff og huff!!

Ønsker deg hvertfall god bedring og lykke til i morgen.

Husk nesesprayen!! :wink: Og hiv heller innpå et par paracet, så føles formen bedre.

Skrevet

Har ingen bedre råd enn de du allerede har fått. Ønsker deg god bedring og en flott dag i morgen.

Skrevet

sniff peppermynteolje, det letter på tett nese og tungt hode

pluss en skikkelig dose (like mange dråper som du veier kilo) grapefruktkjerne-ekstrakt.

Skrevet

Jeg har ingen gode råd, ville bare ønske deg god bedring og lykke til imorgen.. :wink:

Skrevet

Slapp av så mye du kan i kveld. Lykke lykke til i morgen. Gift blir du nok uansett, med eller uten forkjølesle

Skrevet

Hei, jenter,

-og takk skal dere ha for all oppmuntring og gode tips! Jeg føler meg faktisk litt bedre nå, er ikke fullt så tett i nesa lenger, og hodet har også klarnet litt :-) Nå håper jeg bare smaken kommer tilbake i løpet av natten også, hadde vært kjedelig å ikke smake den gode maten i morgen.... Men men, føler meg iallefall langt bedre nå :)

Ååå, nå kiler det noe så inmari i magen, I MORGEN ER DET MIN TUR!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...