AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Jepp, rett og slett. Hvordan fortalte DU at DU var GRAVID til din mann og deres foreldre? Noen kjøper gaver andre sender sms om den store nyheten. Morro og høre hvordan du gjorde det Anonymous poster hash: 28f8f...2cf
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 Med nr en ringte vi lettere hysterisk rundt og fortalte det til alle Med nr to hadde vi på storebroren t-skjorte med "jeg skal bli storebror", samt sendte bilde på MMS av en bolle i en ovn. Meget oppbrukte metoder altså så med nr tre aner jeg ikke hva vi skal gjøre. Ser de har endel morsomme/fine gravidskjorter på ebay, mulig jeg bare kjøper en sånn og går med noen dager. Regner med jungeltelegrafen ordner resten Anonymous poster hash: 4a08e...76a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Mannen var hjemme =) Vi ringte og fortalte det til resten. Så ventet vi til uke 16 med å ikke lenger holde det hemmelig. Nå hadde jeg også lært at det er vanlig å spontanabortere, så jeg kjøpte ingenting eller sa ingenting der det stod "DU skal bli pappa/bestemor/bestefar/" whatever, siden det ikke er sikkert. Anonymous poster hash: b00d1...d2e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Kaste pissepinnen i fanget hans, han fortalte det til foreldra mine, han var veldig stolt Anonymous poster hash: 5210a...33f
hjärterdam Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Mannen snakket jeg vanlig med, mens vi ventet til vi var på ferie hos foreldrene mine med å fortelle det til dem. (Uke 11+4-5-ish) Kom hjem til dem sent på kvelden og la merke til at de hadde fjernet barnesenga fra rommet vi pleier å bruke, så da ga de meg en veldig grei måte å si det på, nemlig noe så enkelt som "Jeg tror vi må ha den senga ned på rommet vårt igjen om en liten stund" 3
Charlie28 Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Med nr 1 viste jeg testen til sambo om morgenen og sa "ser visst ut som jeg er gravid". Det var veldig koselig. Da vi skulle røpe det til hans foreldre hadde vi kjøpt inn to nattdrakter. Den ene var i gave til et barnebarn som skulle komme om noen måneder, og så sa vi at den andre trengte vi selv om noen måneder. De så helt forvirret ut stakkar, men så tok de det. Veldig moro. Til min mor sa jeg over til (var på ferie begge to) at jeg hadde handlet en del babyklær for pengene hun ga til oss, og at babyen i magen ville trenge de om noen måneder. Hun ble også overrasket. Denne gangen tok jeg en CB digital og både jeg og sambo satt spent å så på at den ble Gravid 1-2. Det var en nervepirrende stund. Min mor var på besøk og fikk vite det da sambo røpte seg (han trodde jeg hadde sagt det), og hun ble kjempe glad. Til svigers har vi ikke sagt noe, men tror jeg bare skal hive på meg en t-sjorte med skriften "babyhybel i 9 mnd" eller noe sånt...
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 Til pappaen berre gaulte eg frå badet: "Du Alfred, steng porten og legg frå deg kyrna, du skal bli pappa!" Til foreldra mine gjorde me det litt artig; dette var midt i kalvesesonga og me har vane for å sende melding for kvar ku som kalver, så me sendte berre ei sms med: "No skal ho Ingeborg kalve óg!" Anonymous poster hash: 7d3dc...d59 17
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 aww så koselig Anonymous poster hash: 88b3f...6f9
Kooko Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 (endret) på jobben -- jeg var allerede I uke 24 og hadde lite synlig magen, klarte ikke å holde det hemmelighet lenger og sa det ut på en kveldsvakt til de 3 andre jeg jobbet med, dagen etter visste alle sammen! til foreldrene mine - hadde låst meg inn I eneste toalett I 20 min og spydde som bare det... de lurte på hva jeg holdte på med (de er ganske nysgjerrige).... de var veldig glade da! til svigerforeldrene - sa det rett ut til resten av familien på min side -- var midt I bursdagsselskap og var 20/30 gjester... låste meg inn (igjen!) I eneste WC og spydde helt til det var blod... alle ble bekymret og så måtte jeg bare ut med det.... alle ble glade!! obs - skrivefeil!! Endret 23. august 2013 av Kooko 1
Alvina Skrevet 24. august 2013 #10 Skrevet 24. august 2013 Jeg sa, kan vi kjøre ut til den øya, og gå tur med Toya (hunden min) og fortalte han det underveis, det vil si når vi stoppet. Han ble ikke overlykkelig. Men jeg sa at dette er fryktilg vanskelig og vi er ung begge to. Men det gikk bra likevel.
Nuttapia Skrevet 25. august 2013 #11 Skrevet 25. august 2013 Jeg krøp inntil mannen tidlig om morgenen og sa "Du skal bli pappa". Igrunnen kunne vi sovet et par timer til, men det klarte vi ikke, gitt 3
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 25. august 2013 #12 Skrevet 25. august 2013 Nå er ikke jeg kvinne så kanskje burde jeg ikke skrive her. Men er det ikke bare å si. Jeg er gravid . Det er vel ikke værre en det ? 2
Gjest Doh Skrevet 25. august 2013 #13 Skrevet 25. august 2013 Mannen visst at jeg skulle ta en test, så han skjønte det da jeg ringte. Heldigvis egentlig, for det eneste jeg klarte å få fram var "Eh.... *kremt* Du.... " Til foreldrene har vi bare sagt at de skal få et barnebarn til.
Teriyaki Skrevet 25. august 2013 #14 Skrevet 25. august 2013 Gikk opp og viste han testen, vi utvekslet noen ord, blant annet sa jeg at jeg ikke kom til å ta abort. Så dro jeg til mamma, sa jeg var gravid, hun mistet steikesleiva og ble meget frustrert. Svigermor fikk vite litt senere, så hun fikk et ultralyd-bilde, og det var litt mer hyggelig da hun fikk tårer i øynene. Faren min ringte jeg enda litt senere, og han lo først, hehe. Ikke så veldig lykkelige omstendigheter, men det kom seg etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå