Gå til innhold

Involvert med en på jobb, kollega sier hun er sammen med han, han sier det ikke er noe....

Anbefalte innlegg

Gjest hvite ravner
Skrevet

Jeg har en greie med en på jobb. Vi roter eller har sex nesten hver gang vi begge har kveldsvakt, eller drar noen ganger ned til han etterpå hvis det har vært for travelt på jobb til at vi kan snike oss vekk.

Han er en stille type som ikke sier så mye, men jeg tror han har følelser for meg og at han vil mer. Jeg vet ikke hva jeg vil med han, men jeg vil se det an. Han er fra et annet land og jeg er i utgangspunktet litt skeptisk. Nå er det veldig greit egentlig, han ringer meg for å spørre om en pasient, og så går jeg og møter han. Ingen merker noe.

Nå har jeg fått høre at ei han jobber med på dagtid går rundt og sier at de er sammen. Jeg spurte han om dette, men det er ikke sant sier han. Han sa at hun ikke er hans type, og at han ikke liker henne på den måten. Han sa også at hun tror hun eier han, er alt for gammel for han, og at hun er helt oppsatt på å "få" han på grunn av statusen hans (lege). Det er troverdig, for hun er viden kjent for å legge seg etter legene.

Skylder jeg henne å dobbeltsjekke dette, eller skal jeg holde meg utenfor?

Han er veldig konfliktsky, jeg liker han veldig godt og jeg vil ikke lage trøbbel for han. Jeg vil helst at det skal være sånn som det er nå. Jeg liker egentlig ikke henne, og opplever henne som falsk. Hun er dessuten kjent for å ha vært rundt på de fleste, og for noen år siden la hun seg etter min ex imens vi var i lag. Som om ikke det var nok har hun barn med flere mannfolk, og har akkurat separert seg. Jeg spurte han om dette, og da fleipet han med at joda, det hadde sikkert vært greit å bruke henne som sugarmommy ( hun kommer visst til å tjene noen millioner på skillsmissen sin ), men så sa han at han heller ville ha meg. Jeg ble litt stressa og skiftet tema, for jeg vet ikke hva jeg vil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må slutte å lyve til deg selv da. De fleste vet hva de vil skjønner du.

Anonymous poster hash: 093d9...51a

• Liker 1
Skrevet

Vil du ha en mann som sier en ting til deg, men noe annet til ei anna?

Skrevet

Hvis du har lyst på en fyr som driver på med dere begge samtidig så bare kjør på. Men husk at det nok blir dårlig stemning når han "typen" din helt har glemt å fortelle henne at han holder på med deg også.

Anonymous poster hash: cd82b...a01
  • Liker 5
Skrevet

Høres ut som en skikkelig røre...

Skrevet

Det er vel svært få voksne som går rundt å hevder at noen er kjærestene deres uten at det er sannhet i det. Det er flere som hevder de er single uten å være det....

• Liker 1
Skrevet

You have been played...

Anonymous poster hash: bf6ac...bf1

• Liker 1
Skrevet

Det er vel svært få voksne som går rundt å hevder at noen er kjærestene deres uten at det er sannhet i det. Det er flere som hevder de er single uten å være det....

Godt poeng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...