AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 En gutt jeg har gått på samme skole med (ikke samme klasse, og kjenner han ikke, men er venn med han på facebook) skriver alltid til meg i fylla. Vi har prata såpass mye, om alt mulig egentlig at jeg føler at jeg har blitt ganske godt kjent med han. Vi kan skrive i flere timer når dette skjer, og han virker ikke full. Han har også gitt meg en del komplimenter, og prater om fast og løst. Han virker veldig hyggelig, og er kjekk. Det som jeg ikke helt forstår, er om han er interessert, hvorfor han bare skriver til meg når han har drukket.. kunne godt tenkt meg å bli bedre kjent med han. Men føler at han kanskje bare skriver til meg når han har drukket, så kanskje han er en slik som blir pratsom og hyggelig mot alle da. Har vært på samme fest som han en gang, og da flørta vi visst en del ifølge andre (husker ikke dette.. huff) men det var etter den festen dette begynte. Synes det er pinlig å kontakte han.. kanskje han bare er ute etter et ligg? Om han virkelig hadde vært interessert så hadde han vel skrevet til meg når han var edru? Jeg gir han jo positiv respons, så han vet jo at jeg kommer til å svare osv.. tror han er litt sjenert, vet ikke. Jeg er redd for at han skal fortelle guttegjengen (er en typisk "kjekke fotballspillere" gjeng) at jeg kontakter han, og disse guttene ser jeg ofte og de vet hvem jeg er.. og det er så typisk at de kommer med kommentarer om at jeg prøver meg osv.. huff Er veldig sjenert og stille av meg, og har ikke så god selvtillit, selv om jeg ofte får høre av både gutter og jenter at jeg er veldig pen. Greier ikke å tro på det, og redd for å dumme meg ut. Dere gutter, (og jenter) hva får dere til å kontakte og prate med en person lenge i fylla? Ligger det noe bak det?? Anonymous poster hash: 0c455...be5 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 Er han sjenert selv må han kanskje drikke seg til mot. Anonymous poster hash: b8ce9...609 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Burde ringe noen alarmer ja, om folk IKKE klarer å ta kontakt uten å "ruse seg" på noe. Anonymous poster hash: d4152...bb7 3
Gjest Mupsi Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Kan være han er sjenert, eller at han bare er ute etter ligg. Du må nesten bruke magefølelsen, kanskje prøve å finne ut litt om hans tidligere erobringer fra noen andre. Om han er løs på tråden eller en forholdsfyr. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Takk for svar. Faller egentlig lettest for gutter som er selvsikre og er direkte, siden jeg er så sjenert selv. Men han er så veldig grei når vi først prater, og virker lett å finne på noe å prate om. Men har jo kommet noen utsagn om sex da, en av grunnene til at jeg føler det er det han vil. Men han er flink til å ro det inn, når jeg svarer nei. Tror ikke han har hatt et forhold på lenge, vi har jo felles kjente og gått på samme skole, så tror jeg hadde fått det med meg da + er ikke noe som tyder på det på facebook. Vet ikke om han er en som har masse ons, men føler han ikke er som resten av kompisene, har alltid virker mer rolig og ikke tøffet seg slik som de gjør.. men tror nok ikke han er jomfru nei. Vi er forresten ferdig med vgs nå, så er 19 begge to om det skulle ha noe å si. Anonymous poster hash: 0c455...be5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #6 Skrevet 22. august 2013 Aner ikke. Hva er spørsmålet egentlig? Anonymous poster hash: d4152...bb7
Marie90 Skrevet 22. august 2013 #7 Skrevet 22. august 2013 Som andre har nevnt er det som regel enten fordi en gutt er sjenert eller fordi han er ute etter et ligg. Ettersom dere har kommunisert endel, så tror jeg ikke førstnevnte er sannsynlig. Det koster også lite å kun skrive til noen (ikke ringe eller oppsøke dem i person) og siden der allerede har gjort dette endel tviler jeg på at han er for sjenert. Det beste er å ta et standpunkt og ikke ta for mye del i "fyllesamtale". Jeg svarer ikke på meldinger fra menn som kommer kl 2 om morgenen eller der de er merkbart fulle. Hvis du får en fyllemelding eller en melding som kommer altfor sent, svar på den neste morgen. Da kan han velge å fortsette samtalen videre hvis han liker deg. Forhåpentligvis vil han ta initiativ til å møtes hvis han er interessert, men sørg også for at dette er en genuin forespørsel og ikke en fyllemelding. 2
Gjest Arbeider Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 (endret) Er vel bare for deg å ta kontakt på face og chatte med han når han er edru. Du ser jo når han er online. Synes tdrskelen for det er lav så det tør du. Endret 23. august 2013 av Arbeider 1
Gjest Heartbeat Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 Jeg hadde en sånn som bare kontaktet meg i fylla. Jeg trodde han ikke var interessert. Da jeg fikk meg type ble han såå lei seg, og sa at grunnen til at han ikke var mer frampå var at han var så sjenert. Derfor han bare turde kontakte meg i fylla. Så kan hende forklaringen ligger der 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #10 Skrevet 23. august 2013 Tusen takk for svar dere Ja, det var en god ide med å vente med å svare til neste morgen! Anonymous poster hash: 0c455...be5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå