Gå til innhold

Sukker og matchtall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på sukker i rundt en måned nå, jeg har enda ikke tatt fram kredittkortet for å bli medlem enda og er usikker på om jeg skal det. Det er noen jenter jeg har sett meg ut der som virker ålreite fra det lille jeg har lest om de. En ting jeg har merket dermed er at matchtallet virker veldig "strengt". Det er ei jente som bor innenfor mitt område jeg har 98 i matchtall med også blar jeg gjennom sidene og allerde på matchtall 80, står det at vi har en "ufin" match. Hvordan bruker dere matchtallet? Jeg har begynt å ignorere det litt, jeg ser ikke etter en partner som er enig med meg i alt og jeg vil heller finne ut selv hva jeg kan og ikke kan tolerere.

Anonymous poster hash: 4844a...a1f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer litt på det samme, har bruker. Er en i nærområdet som har 96 i score, og på det ene bildet ser hun jo veldig bra ut.

Jeg er helt enig i at man ikke må være enige om alt.

Skrevet

Tja, kjæresten og jeg hadde ikke så høy match, 83 kanskje. Vi falt jo tydeligvis for hverandre likevel, men vi er veldig ulike, rake motsetninger politisk feks. Litt redd for at vi er for ulike, men vi trives jo sammen og respekterer hvrerandre :)

Møtte en jeg hadde høy match med

Jeg så ikke for meg noe mer, men vi ble venner og har utrolig mye til felles, han er nesten mannlig versjon av meg :P

Så matchtallene gir en grei pekepinn, men kjemi og følelser blir litt vanskelig å måle der. Jeg kjenner noen av de jeg så jeg hadde høy match med, men vet det ikke hadde funket. Så ikke følg det slavisk, men nede på 70-tallet merket jeg at forskjellene ble for store.

Anonymous poster hash: 69bc6...2de

Skrevet

Jeg møtte min ex gjennom venner, men vi hadde begge profil på sukker, men med match på ca 75, altså ikke bra.

Men vi hadde det utrolig bra sammen, sterk kjemi. Og vi hadde det utrolig gøy sammen, tulla og lo hele tiden. Og han kjente meg inn og ut, fikk meg alltid i godt humør om jeg var lei meg, var jeg sint, fikk han meg til og le. Vi var jo forskjellige på en del punkter og. Men vi gikk veldig bra sammen.

Skrevet

Tja, kjæresten og jeg hadde ikke så høy match, 83 kanskje. Vi falt jo tydeligvis for hverandre likevel, men vi er veldig ulike, rake motsetninger politisk feks. Litt redd for at vi er for ulike, men vi trives jo sammen og respekterer hvrerandre :)

Møtte en jeg hadde høy match med

Jeg så ikke for meg noe mer, men vi ble venner og har utrolig mye til felles, han er nesten mannlig versjon av meg :P

Så matchtallene gir en grei pekepinn, men kjemi og følelser blir litt vanskelig å måle der. Jeg kjenner noen av de jeg så jeg hadde høy match med, men vet det ikke hadde funket. Så ikke følg det slavisk, men nede på 70-tallet merket jeg at forskjellene ble for store.

Har du tenkt på at man kanskje er en kvinnelig versjon av ham ?

Anonymous poster hash: 82283...e32

Skrevet

94, 86 og 92. De tre siste jeg har vært i forhold med. Nittifire`n varte over to år, åttisekser`n i noen mnd, og toognitti`n i tre uker. Alle henta fra damesentralen sukker.

Så matchtall betyr ikke så mye.

Men det matchtallet skal være (iflg. sukker), er et tall for sannsynligheten for at forholdet kan vare.

Altså ikke kjemi og andre ting som mange tror.

Gjest winston
Skrevet

Jeg møtte min ex gjennom venner, men vi hadde begge profil på sukker, men med match på ca 75, altså ikke bra.

Men vi hadde det utrolig bra sammen, sterk kjemi. Og vi hadde det utrolig gøy sammen, tulla og lo hele tiden. Og han kjente meg inn og ut, fikk meg alltid i godt humør om jeg var lei meg, var jeg sint, fikk han meg til og le. Vi var jo forskjellige på en del punkter og. Men vi gikk veldig bra sammen.

Men han er nå en eks da...

Gjest winston
Skrevet

At tallet er så høyt er vel ikke kjempeviktig, men jeg hadde noen "blader" jeg syntes det var viktig å være like på, som f.eks materialistisk og dømmende (dvs. mangelen av det).

Gjest Morteno
Skrevet

Bryr meg ikke om matchscore i det hele tatt.

I beste fall så er det noe man kan spøke med hvis man eventuelt møtes..

Skrevet

At tallet er så høyt er vel ikke kjempeviktig, men jeg hadde noen "blader" jeg syntes det var viktig å være like på, som f.eks materialistisk og dømmende (dvs. mangelen av det).

Bladet "materialistisk" skal du ikke ta så seriøst. Jeg tror jeg har høyere enn middels på materialistisk, og skjønte at det er fordi jeg svarte at jeg liker å gå i butikker og er interessert i interiør. De fleste jenter liker disse tingene. Betyr ikke dermed at vi bruker masse penger på det. Og vi har andre interesser også. :)

Anonymous poster hash: 076af...a13

Skrevet

Har du tenkt på at man kanskje er en kvinnelig versjon av ham ?

Man, som i alle, eller jeg?

Tenker det bare var et tullespm siden det er en rar ting å henge seg oppi, hvis ikke er det jo interessant å høre hva du mener er forskjellen :) Kult hvis du er filosofisk, kjedelig om det kun er pga den fb-lista :P

Skrevet

Man, som i alle, eller jeg?

Tenker det bare var et tullespm siden det er en rar ting å henge seg oppi, hvis ikke er det jo interessant å høre hva du mener er forskjellen :) Kult hvis du er filosofisk, kjedelig om det kun er pga den fb-lista :P

Man, som i deg. Ja, det var nok en rar ting å henge seg opp i ut i fra konteksten, men siden det har blitt nevnt et par ganger, så tenkte jeg å kommentere det. Og det var jo naturligvis filosofisk, og ikke pga den fb-listen.

Men hva som er forskjellen..? Vel, det er jo en liten forskjell. Høna eller egget, liksom.

Men. Siden det tenkes i de baner, så kan det jo også tenkes at en kjenner seg mye igjen i personen.

Ved å relatere til alt mulig, fra meninger til oppførsel, humor, osv. Og dette går gjerne begge veier, og man føler kanskje noe av det samme, om akkurat de samme tingene her. Men.. Kan det og da tenkes at det er et "fellesskap" egentlig som en relaterer til? Som en også hører til? Og som har eksistert tidligere naturligvis..? Hvor lenge det har, kan det jo være flere teorier på, om det finnes flere liv f.eks.

Og således over en gitt tidsperiode, har begge tilpasset og jobbet med dette fellesskapet.

Begge har vært i det og tilpasset seg selv og omstendighetene, med andre ord gjerne hverandre, for å kunne skape det mest optimale felleskapet. Som en boble - som begge svever rundt sammen i. Felleskap liksom.

Også det er egentlig dét - en kjenner seg igjen i..?

Skrevet

Man, som i deg. Ja, det var nok en rar ting å henge seg opp i ut i fra konteksten, men siden det har blitt nevnt et par ganger, så tenkte jeg å kommentere det. Og det var jo naturligvis filosofisk, og ikke pga den fb-listen.

Men hva som er forskjellen..? Vel, det er jo en liten forskjell. Høna eller egget, liksom.

Men. Siden det tenkes i de baner, så kan det jo også tenkes at en kjenner seg mye igjen i personen.

Ved å relatere til alt mulig, fra meninger til oppførsel, humor, osv. Og dette går gjerne begge veier, og man føler kanskje noe av det samme, om akkurat de samme tingene her. Men.. Kan det og da tenkes at det er et "fellesskap" egentlig som en relaterer til? Som en også hører til? Og som har eksistert tidligere naturligvis..? Hvor lenge det har, kan det jo være flere teorier på, om det finnes flere liv f.eks.

Og således over en gitt tidsperiode, har begge tilpasset og jobbet med dette fellesskapet.

Begge har vært i det og tilpasset seg selv og omstendighetene, med andre ord gjerne hverandre, for å kunne skape det mest optimale felleskapet. Som en boble - som begge svever rundt sammen i. Felleskap liksom.

Også det er egentlig dét - en kjenner seg igjen i..?

Aah..tror jeg skjønner, interessant! Ja, det er jo det at vi er så like på så mange områder. Politikk, meninger, noen interesser, men også sånne små detaljer, litt sære ting som vi liker etc, og at vi begge har en neurologisk lidelse, riktignok forskjellig diagnose, men det fremstår helt likt, vi må være forsiktige med det samme, selv om han må ha medisiner, jeg klarer meg greit uten. Så vi kjenner oss veldig igjen i hverandre, i så stor grad at vi kan skjønne den andre kan komme til å forstå noe andre ikke hadde skjønt/evt synes er intetessant.

Men ja, det var jo en spennende tanke, om det er fordi det er en del av et fellesskskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...