Gjest Myumi Skrevet 23. april 2004 #1 Skrevet 23. april 2004 Innser at tråden kan misoppfattes og at den var en tabbe. Det opprinnelige innlegget er slettet. Sunmin
blåveis Skrevet 23. april 2004 #2 Skrevet 23. april 2004 Alle kan vel drite seg ut av og til om de er stresset.. De fleste slipper i midlertid å bli lagt merke til hver gang de gjøre det.. Har rygget på en søppelkasse selv en gang, jeg.. Heldigvis på en tom parkeringsplass og uten tilskuere.. :oops:
minniepus Skrevet 23. april 2004 #4 Skrevet 23. april 2004 Har rygga på en bil og en søppelkasse jeg da... :oops: (Ble 16000,- det gitt :veldigsur: )
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #5 Skrevet 23. april 2004 Selvsagt kan vi alle sleive litt innimellom. Men den kjøringa til Haakon var helt vill' date=' han sneiet inn rett foran en svær tankbil i morgenrushet :o[/quote'] Det er bare din uttalelse.. Hvor stor vekt forventer du at vi skal legge på den???
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #6 Skrevet 23. april 2004 Ærlig talt, skal vi ha ekstra kjøreopplæring vi gjør noe feil i trafikken? du kan da umulig ha lappen selv. Hittil i dag skulle jeg allerede hatt tre timer.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #7 Skrevet 23. april 2004 Det er da ikke noe galt i det å parkere feil (så lenge man betaler boten som følger.) Jeg har selv gjort endel feil i trafikken o glært veldig av dem etterpå. Jeg ser også mange andre hver dag i Oslo som er hissige og ikke kan kjøre... Jeg har kjørt inn i lyktestolper, midtrabatter, sklidd på isen, tatt en tur ut av veien m.m. * Hvis man bytter fil ofte, skal man jo kunne vurdere at det er klart først! Trafikkreglene bør enhver kunne, slik at det ikke oppstår forvirring.
Diaz Skrevet 23. april 2004 #8 Skrevet 23. april 2004 Alle kan vel drite seg ut av og til om de er stresset.. De fleste slipper i midlertid å bli lagt merke til hver gang de gjøre det.. Helt enig med Blåveis, alle kan ha en dårlig dag, heldigvis for de fleste av oss er det ingen snikfotografer der som tar blide av våre fadeser... At Kronpinsen skal ha kjørt som en villmann på motorveien ,ja det er vel strengt talt ikke dokumentert, og så vidt med bekjent, har aldri han vært i media p.g.a.villmannskjøring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå