AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 Lurer på hva som er vanlig å gjøre med gifteringen når man skiller seg? Jeg har ikke barn,så den er ikke noe som skal gå i arv.Anonymous poster hash: a01ca...824
Labbefrøken Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 Det er noen som kaster den til h****** av sinne i allefall !
Kontormus Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Det lurer jeg også på. Har en stor diamant i så jeg vil nødig kaste den.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Mange smelter den om til noe annet. Eller tar ut diamanten og setter den på et smykke. Anonymous poster hash: c76ab...17f
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Mange gir den bort til butikker og slikt. Fretex kanskje. Anonymous poster hash: c3094...3ac 1
Boletta Skrevet 22. august 2013 #6 Skrevet 22. august 2013 Lever til en av disse gullkjøperne og kjøp deg dn god flaske vin! 2
Wildy Skrevet 22. august 2013 #8 Skrevet 22. august 2013 Her spurte jeg min eks da han var på vei ut med flyttelasset om han ville ha forlovelsesringene samt allianseringen han hadde kjøpt til meg i barselsgave. Han fnyste; og sa at en gave er en gave. Nå; 13 år(!!!!!) etterpå vil han ha igjen diamantringen for å bruke den som friergave til samboeren sin.... 11
Djungelvrål Skrevet 22. august 2013 #9 Skrevet 22. august 2013 Her spurte jeg min eks da han var på vei ut med flyttelasset om han ville ha forlovelsesringene samt allianseringen han hadde kjøpt til meg i barselsgave. Han fnyste; og sa at en gave er en gave. Nå; 13 år(!!!!!) etterpå vil han ha igjen diamantringen for å bruke den som friergave til samboeren sin.... ?? Herregud! 2
amylee Skrevet 22. august 2013 #10 Skrevet 22. august 2013 Her spurte jeg min eks da han var på vei ut med flyttelasset om han ville ha forlovelsesringene samt allianseringen han hadde kjøpt til meg i barselsgave. Han fnyste; og sa at en gave er en gave. Nå; 13 år(!!!!!) etterpå vil han ha igjen diamantringen for å bruke den som friergave til samboeren sin.... Hahahahahahaha 7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #11 Skrevet 22. august 2013 Her spurte jeg min eks da han var på vei ut med flyttelasset om han ville ha forlovelsesringene samt allianseringen han hadde kjøpt til meg i barselsgave. Han fnyste; og sa at en gave er en gave. Nå; 13 år(!!!!!) etterpå vil han ha igjen diamantringen for å bruke den som friergave til samboeren sin.... Hahahha! Håper virkelig du har det skriftlig, så du kan vise samboeren hans hvor smålig han er og at han vil gi henne exens ring. Anonymous poster hash: c76ab...17f 4
LittDiva Skrevet 23. august 2013 #13 Skrevet 23. august 2013 Jeg leverte inn min , sammen med masse andre gullsmykker jeg ikke brukte. Byttet den mot en deilig feit " skilsmisse ring " . 1
Gjest Lille-pus Skrevet 23. august 2013 #14 Skrevet 23. august 2013 (endret) Tja... har mine gaveringer fremdeles jeg da... En prinsessering med en diamant som Morten Flygel grovt anslo å ha en verdi på ca 10.000,- (diamanten altså) og en alliansering i gult gull med 5 diamanter. Jeg har ikke tenkt å bytte noen av dem inn, ikke gi dem bort eller kaste dem. Det er meget pene ringer.... jeg vil bare ikke bruke dem. Hender jeg prøver en av dem på, for å sjekke om det føles greit nå... men, det gjør aldri det. Endret 23. august 2013 av Lille-pus 1
Gjest Blåskjell Skrevet 23. august 2013 #15 Skrevet 23. august 2013 Ei venninne og eksmannen fikk smeltet de om til slipsklyper til sønnene sine da eldstemann var konfirmant. Skal sies at de skiltes som venner, så ringene i seg selv var fortsatt et tegn på kjærligheten de hadde til hverandre da de giftet seg, og da barna ble laget... 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #16 Skrevet 23. august 2013 Her spurte jeg min eks da han var på vei ut med flyttelasset om han ville ha forlovelsesringene samt allianseringen han hadde kjøpt til meg i barselsgave. Han fnyste; og sa at en gave er en gave. Nå; 13 år(!!!!!) etterpå vil han ha igjen diamantringen for å bruke den som friergave til samboeren sin.... Håper de er inngravert Anonymous poster hash: 0b91a...923 3
Gjest Svampebob1 Skrevet 23. august 2013 #17 Skrevet 23. august 2013 Lurer på hva som er vanlig å gjøre med gifteringen når man skiller seg? Jeg har ikke barn,så den er ikke noe som skal gå i arv.Anonymous poster hash: a01ca...824 Lever den inn til firma som tar imot slikt. Så kan du få penger for den. Ingen vits i å ha slikt liggende.
Daisies Skrevet 23. august 2013 #18 Skrevet 23. august 2013 Her skal jeg smelte om både forlovelsesringene og gifterringene til et kjede til hver av våre gutter. Skal bruke ringene til å lage stjernetegnene dems
Marsipan Skrevet 23. august 2013 #19 Skrevet 23. august 2013 Her spurte jeg min eks da han var på vei ut med flyttelasset om han ville ha forlovelsesringene samt allianseringen han hadde kjøpt til meg i barselsgave. Han fnyste; og sa at en gave er en gave. Nå; 13 år(!!!!!) etterpå vil han ha igjen diamantringen for å bruke den som friergave til samboeren sin.... Da hadde jeg kostet på meg gravering på pur f og gitt ham ringen! Tipper samboeren blir kjempeglad for en ring med ditt og hans navn i
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #20 Skrevet 23. august 2013 Her spurte jeg min eks da han var på vei ut med flyttelasset om han ville ha forlovelsesringene samt allianseringen han hadde kjøpt til meg i barselsgave. Han fnyste; og sa at en gave er en gave. Nå; 13 år(!!!!!) etterpå vil han ha igjen diamantringen for å bruke den som friergave til samboeren sin.... Nei, nei, nei..... Haha, for en type :D Jeg kastet forøvrig min forlovelsesring i trynet på eksen og dro. Har ikke sett verken han eller ringen igjen. Er 10 år siden Anonymous poster hash: 0b661...079
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå