Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe Medela Swing elektrisk brystpumpe, men synes de man får kjøpt i Norge er ekstremt dyre. Jeg har derfor kikket på ebay, og funnet mange til en mye lavere pris. F.eks.: http://www.ebay.com/itm/1-NIB-Medela-Swing-Breastpump-Kit-w-Accessories-Factory-Sealed-/310728823832?pt=Feeding&hash=item4858e19418

Noen som har erfaring med brystpumpekjøp på nettet? Det er vel de samme som man fåt kjøpt i norge, så lenge de er forsegla, og nye?

Anonymous poster hash: af89d...448

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med å kjøpe brystpumpe der men vet at når det kommer til elektronikk så kan man risikere å få billige kopier.

Anonymous poster hash: acf05...d68
Skrevet

Jeg kjøpte en manuell brystpumpe, Phillips Avent. Helt lik den som man kjøper på apoteket/ BarnasHus osv. Den kostet meg 140 kr, 60 Kr i frakt. Forseglet og fin. Så totalen kom på 199. Helt utrolig. Var innom apoteket i går for å sjekke prisen i forhold, der stod det 679,- for samme produkt.

Skrevet

Du kan jo kjøpe brukt på Finn også. Alle delene kan steriliseres. Ellers anbefaler jeg absolutt å velge elektrisk. Manuell er et herk om man skal pumpe mer enn en gang eller to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...