Gå til innhold

Hvordan finner man musikere/ band til festen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om vi skal ha live-musikk, men i så fall bør vi få fingeren kraftig ut.

Hvordan går man fram for å finne spillefolk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mailet mange jeg kjenner som driver med musikk og kultur, og spurte om en eller annen kunne anbefale noen i området. Heldigvis fikk jeg flere tips:)

Ellers må du vel søke på internett etter for eksempel "storband+oslo" eller "swing+oslo" osv.

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan man bør gå fram, men kanskje noen her på forumet kjenner noen som du kan kontakte?

I så fall bør du skrive hvor det skal være, hvor mye penger dere vil/kan legge i det, hva slags musikk dere vil ha, evt. hvor lenge.

Vil dessuten benytte anledningen til å si at jeg er glad for at vi skal ha live-musikk! Har sett spillelista til bandet, og jeg gleder meg!

Skrevet

Prøv www.showlink.no.

Der formidles kontakt med musikere til enhver anledning.

Skrevet

Takk for tips.

Er i gang med leting.

Bryllupet er i Rogaland (nær Stavanger)

Skrevet
Prøv www.showlink.no.

Der formidles kontakt med musikere til enhver anledning.

Kom til Netpower.no jeg...

Skrevet

Vi brukte Musikksentralen og var kjempefornøyde. Stefan Komlosi. Kanonbra! Absolutt å anbefale. Rå stemme og et utrolig reportoar. Fantastisk til taffel under middagen. Tok også mye på sparket da min tante dro til med litt sang.

Skrevet

Vi fant noen knallbra gjennom bekjente, vi. Send meg en pm om du vil vite mer ...

Skrevet

Kom til Netpower.no jeg...

Det er et punktum for mye der. Prøv uten det siste punktumet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...