AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 http://www.hm.com/no/pre-autumn-ladies/#path=1&transition=10&duration=500 Ser utrolig bra ut Anonymous poster hash: aa73c...aad
Samaysa Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 (endret) . Endret 11. juni 2014 av Samaysa
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Jess, det sikreste høsttegnet er at det endelig begynner å komme kule klær i butikkene igjen Det er en kul nok kolleksjon, litt Vogue Paris og jeg elsker sort og skinn og går gjerne i helsvart. Men de ser ikke nøyaktig like fine ut i butikken som på bildene da, de ser litt billigere ut - altså veldig lite Vogue Paris, hehe. Dro med meg chiffongtoppen med frynser da jeg var der i dag, kanskje jeg skal gå tilbake og kikke nærmere på de der skinnbuksene. Anonymous poster hash: 34e8d...ae3
kills Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Alltid en del stilig i kolleksjonene til H&M, men jeg handler sjeldent derfra da jeg slutter å bruke klærne etter et par ganger - synes ikke det holder seg. Har dog bedre erfaring med H&M trend og synes klærne jeg har kjøpt fra den avdelingen har holdt seg bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå