AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 Jeg er 20 år og kristen. Jeg er singel og har veldig lyst møte en mann som har de samme verdisyn som meg. Jeg lurer litt på om jeg skal prøve kristendate.no ? Men det er kanskje bare eldre folk der? Noen som har erfaringer med denne siden? :-) Anonymous poster hash: b6433...3e3
Gjest Daenerys Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
Gjest KateW Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Jeg prøvde det en gang, og var veldig uheldig, mulig det har endret seg nå. Jeg traff kun menn som ville ha sex med en jomfru, og de tenkte at alle kristne jenter er jomfruer.
Gjest Gunfreak Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Jeg prøvde det en gang, og var veldig uheldig, mulig det har endret seg nå. Jeg traff kun menn som ville ha sex med en jomfru, og de tenkte at alle kristne jenter er jomfruer. Men de er jo det, ellers går de til helvete! 2
Gjest Daenerys Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Tråden er ryddet for religionsdebatt. Dette er ikke stedet å diskutere noens tro, det kan gjøres på Religions-forumet. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå