Gå til innhold

Kjæresten ville vite hvordan venninna mi ser ut..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat begynt på nytt studie, som betydde at jeg måtte flytte fra hjembyen min. Har funnet ei ny venninne som jeg går veldig godt overens med, og har dermed snakket en del om henne til kjæresten min. Først ville han gjerne vite navnet på denne venninna slik at han hadde et navn å forholde seg til, og det tenkte jeg ikke over. Ikveld sendte han en melding og spurte om jeg var med henne, noe jeg akkurat ikke var, vi hadde gått hvert til vårt noen minutter tidligere. Jeg lurte på hvorfor han spurte, og han sa han lurte på hvordan hun så ut.. Jeg syntes det var en veldig merkelig ting å lure på, han hadde sikkert fått sett bilder av henne via facebook eller snapchat tilfeldig etterhvert uansett. Så ba han meg beskrive for ham hvordan hun så ut..?! Jeg gjorde det da, men jeg syntes det var merkelig. Er det bare jeg som synes dette er veldig sært? Jeg hadde da aldri spurt ham om hvordan hans nye studiekompis så ut?!

Vi er i midten av 20-årene.

Anonymous poster hash: eb46e...f01
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vet antageligvis av henne og vil være sikker på om det er henne.

Skrevet

Ikke helt samme greia, men når min sambo snakker om noen han kjenner som jeg ikke vet hvem er, så bruker jeg å spørre hvordan de ser ut, sånn om han kan sammenligne de med noen jeg vet av eller noe, bare for å ha ett "ansikt" å forbinde personen med.

Skrevet

Han vet antageligvis av henne og vil være sikker på om det er henne.

Det er veldig lite sannsynlig, de er oppvokst på forskjellige sider av landet og han ville nok sagt ifra om han visste hvem hun var.

Skrevet

Det er veldig lite sannsynlig, de er oppvokst på forskjellige sider av landet og han ville nok sagt ifra om han visste hvem hun var.

Hva gjør deg sikker på det`?

Skrevet

Hva gjør deg sikker på det`?

Studiet er bittelite (20 stk som kom inn), og han hadde nevnt det om han kjente ei annen som gikk på det samme, lenge før han hadde bedt meg beskrive hvordan hun så ut :P

Skrevet

Studiet er bittelite (20 stk som kom inn), og han hadde nevnt det om han kjente ei annen som gikk på det samme, lenge før han hadde bedt meg beskrive hvordan hun så ut :P

Er ikke sikkert han ville sagt det, om han ikke hadde kontakt med henne mer, og attpåtil var en tidligere ONS eller flørt, eller lignende.

Vet hun navnet på kjæresten din?

Gjest Morteno
Skrevet

Jeg hadde ut av ren nysgjerrighet lurt på hvordan kjæresten sin nye venninne så ut. Ingen baktanker eller lignende.

• Liker 1
Skrevet

Ja, ja.

Skrevet

Han ville vite om hun var digg da vel? Slapp av. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Er ikke sikkert han ville sagt det, om han ikke hadde kontakt med henne mer, og attpåtil var en tidligere ONS eller flørt, eller lignende.

Vet hun navnet på kjæresten din?

Han har aldri hatt kjærester eller sex med noen før meg, og flørting er han elendig på (virkelig virkelig dårlig). Selvfølgelig er det en mulighet, men jeg ser ikke at sannsynligheten er der i det hele tatt egentlig. Hun vet ikke hva han heter nei, med mindre hun har sett på facebookprofilen min.

Skrevet

Han lurer vel bare på om gresset er grønnere på andre siden av bekken. Ro ned!!

Skrevet

Han har aldri hatt kjærester eller sex med noen før meg, og flørting er han elendig på (virkelig virkelig dårlig). Selvfølgelig er det en mulighet, men jeg ser ikke at sannsynligheten er der i det hele tatt egentlig. Hun vet ikke hva han heter nei, med mindre hun har sett på facebookprofilen min.

Vel, men siden han er så håpløs så var han nok bare nysgjerrig. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Da var han helt sikkert bare nysgjerrig. =)

• Liker 2
Skrevet

Vel, men siden han er så håpløs så var han nok bare nysgjerrig. :fnise:

Da var han helt sikkert bare nysgjerrig. =)

Satser på at dere har rett..:)

Skrevet

Han lurer vel bare på om gresset er grønnere på andre siden av bekken. Ro ned!!

Grønnere på andre siden av gjerdet heter det.

• Liker 2
Skrevet

En jeg hadde en greie med for noen år siden lurte på det samme. Han addet henne på FB faktisk, hadde aldri sett/ snakket med henne før. Hun avviste selvfølgelig, tok ikke så lang tid før han hintet utpå at han ville ha med flere i sengen.. Geek!

Sier for all del ikke at det er tilfelle hos deg :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...