Gå til innhold

Galaxy Note... WiFi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Edit: svarte visst på et spørsmål som ikke eksisterte!

Endret av Thorn
Skrevet

Trodde h*n mente 10gb mobilt bredbånd grense.

Skrevet (endret)

Trudde alle nettbrett hadde WiFi, men det står ikke noe om det her... https://nettbutikk.telenor.no/nettbrett/samsunggalaxynote10.14g#detail=specTab

Noen som vet helt sikkert???

Og hvor mye holder 10gb? Har Wi-Fi hjemme så blir eventuelt bare når jeg er borte...

Anonymous poster hash: a4cea...e88

Det er ikke alltid det står at en dings har wifi, selv om den i praksis har det. Wifi er egentlig et merkenavn man bare får lov å bruke om produktet har blitt testet av organisasjonen "Wi-Fi Alliance". Samsung er sannsynligvis så schvære og overlegne at de gir f i å godkjenne utstyret.

Du kan likevel se om produktet i praksis har wifi, ved å se etter benevnelsene 802.11a, 802.11b, og 802.11g, dette er nettverksstandardene som uansett blir brukt. At Note støtter 802.11a standarden er et stort pluss.

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Trodde h*n mente 10gb mobilt bredbånd grense.

Å herregud, selvfølgelig... Får skylde det på at det er seint på kvelden for meg :P Her er i hvert fall det netcom sier om 10 gb:

Med 10 GB kan du per uke i én måned lese 1060 e-post, laste ned 15 låter i iTunes, laste ned 4 timer film, surfe 21 timer på Facebook eller tilsvarende sider og strømme 4 timer med videoklipp.

Skrevet

Tester 10 gig først eller så er det jo ikke noe problem å gå opp :-) Så lenge jeg laster ned det jeg trenger når jeg er kobla til wi-fi burde det jo gå greit!

Dere som har det, er det ålreit? Tenkte at når det var så billig måtte jeg jo bare! Koster vel 4-5000 i butikken og her får man det til ca. 3500 kr. inkludert 10 gig...

Skrevet

Får jo faktisk surfe dobbelt i 3 mnd, så da kan jeg jo finne ut av det med gig uten å risikere å betale ekstra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...