Gå til innhold

Hadde du forlovelsesring OG giftering?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har forlovelsesringen på venstre hånd, og skal også ha gifteringen på denne hånden. Begge er i hvitt gull, diamanter på førstnevnte og klassisk glatt giftering. Han har en svart steinring som en slags forlovelsesring, og skal ha glatt titaniumring på samme hånd. Her er det vel neppe noe riktig eller galt, kun hva en føler for selv :)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det så mange menn som ikke har/ikke vil ha forlovelsesring?

Skrevet

Kun forlovelsesring. Er gift, men brukte forlovelsesringene i bryllupet. Vi hadde begge matchende forlovelsesringer i alle år før bryllupet.

Jeg kaller ringen fortsatt "forlovelsesringen min".

Skrevet

Nå er ikke vi gift, ei heller forlovet, men vi har snakket og tenkt litt på det ;)

Slik som vi ser det for oss vil vi begge ha forlovelsesringer. Jeg i sølv/hvitt gull og kjæresten i gull. Diamant eller ikke er vi ikke sikre på. Men jeg syns ikke at forlovelsesringer trenger å være helt like, så om vi har litt ulik smak gjør det ingen ting :)

Av gifteringer vil vi ha noe enkelt. Jeg har vært inne på tanken på egen designede ringer, men lenger enn det har vi ikke kommet.

Men gud som jeg gleder meg til å få ring på fingeren! :hoppe:

Skrevet

Vi hadde ikke egne forlovelsesringer.

Men ingen av oss er så opptatte av bling og pyntestæsj, så en ring er mer enn nok for oss. :)

Anonymous poster hash: 51d28...0ab
Skrevet

Vi har forlovelsesringer i hvitt gull. Hans er en helt enkel ring, og jeg har en typisk forlovelses ring med en utstående diamant :)

Er virkelig ikke en pynte person som pleier å gå med smykker, men jeg elsker ringen min. Mannen min har tross alt valgt den ut til meg helt selv. Ble skikkelig imponert!

Når vi gifter oss skal vi kjøpe nye ringer. Har ikke bestemt meg for om jeg kommer til å bruke begge, eller kun gifteringen.

Skrevet

Vi hadde ikke forlovelsesringer rett og slett fordi vi ikke hadde råd til det og det var i bunn og grunn ikke så viktig for oss heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...