Gjest heiog hå Skrevet 23. april 2004 #1 Skrevet 23. april 2004 hvis jeg jogger en halvtime hver dag(går litt innimellom) vil dette får resultater før sommeren da? spiser som normalt, hater å slanke meg.
Vendelin Skrevet 23. april 2004 #2 Skrevet 23. april 2004 Tja, hvis du følger opp meg kosthold så. men en halvtime er ikke mye så ikke forvent mange kilo!
Gjest 1111 Skrevet 23. april 2004 #3 Skrevet 23. april 2004 Tror ikke du skal forvente noen drastisk vektnedgang, men "fastere i fisken" kan du håpe på!
Doo Wop Skrevet 23. april 2004 #4 Skrevet 23. april 2004 Du sier ikke noe om hvor mye du eventuelt har trent fra før. Er du nybegynner og vil jogge /gå hver dag så bør du uansett ikke jogge mer enn en halvtime av gangen pga fare for overbelastning. Kjempe kjedelig å slanke seg ja! :-? Hadde jeg vært deg ville jeg forlenget et par av turene til en time og i ihvertfall ta to eller tre dager fri. Ellers blir du fort lei. Hvis du i tilegg tenker litt over kostholdet ditt, burde du gå ned noen kilo til sommeren. Lykke til! Trener du litt styrke ved siden av et par dager i uka,vil du få ekstra effekt, desto sterkere muskler desto mere forbrenner du
Gjest Lykke til! Skrevet 23. april 2004 #5 Skrevet 23. april 2004 Jeg tror jeg med ganske så stor sikkerhet kan si følgende: jogger du en halvtime hver dag (!) så vil det garantert gi deg resultater i vekttap- MEN du må være tålmodig og hvertfall se an over et par måneder. Eller hvis du jogger 45 minutter 4 ganger i uken- eller 1 time 3 ganger i uken. Kommer an på hva slags type du er, det. Personlig orker jeg aldri å jogge i en time- det blir kjedelig! En halvtime er nok- og gjør det det 5-7 ganger i uken er det mer enn bra nok, det skal jeg love deg! Ha et rimelig sunt kosthold og hold deg unna sjokolade og potetchips...drikk mye vann og spis REGELMESSIG og OFTE (4-5 små måltider pr.dag).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå