AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1 Del Skrevet 22. august 2013 Hei! Jeg lurer på en liten ting. Jeg har akkurat kjøpt en toner, men jeg er litt usikker på hvordan dette bør brukes for best resultat. Det står at jeg skal bruke toneren etter rensing av ansikt, noe jeg har gjort, men jeg lurer på om toneren fungerer som fuktighetskrem eller om jeg er nødt å legge på ett lag med fuktighetskrem oppå toneren? Og skal toneren vaskes av eller skal den forbli på huden? Står ikke noe om dette på flasken. Skal begynne å bruke toner og rens hver morgen og kveld, så det kan være litt greit å vite dette. Anonymous poster hash: e62a8...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 22. august 2013 #2 Del Skrevet 22. august 2013 Først rens, så tørke over med toner på en bomullspad - den fjerner siste rest av sminke/smuss/rensekrem og lukker porene (noe jeg egentlig har mine tvil om ) og så skal den gjenopprette hudens pHverdi etter rensen. Noen tonere fukter, men du bør bruke en krem etterpå. Men kjenn etter hva som fungerer for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #3 Del Skrevet 22. august 2013 Først rens, så tørke over med toner på en bomullspad - den fjerner siste rest av sminke/smuss/rensekrem og lukker porene (noe jeg egentlig har mine tvil om ) og så skal den gjenopprette hudens pHverdi etter rensen. Noen tonere fukter, men du bør bruke en krem etterpå. Men kjenn etter hva som fungerer for deg Bare slik at jeg forstår deg riktig: Først renser jeg, og så skyller jeg ansiktet og tørker det skikkelig, og så går jeg over med toner på en bomullspad? Aner ikke om denne toneren jeg har fukter, men jeg kjenner meg ikke spesielt tørr i ansiktet etterpå. Det kan også være fordi jeg har en veeldig mild cleanser. Jeg bør vel egentlig peise på med en fuktighetskrem uansett for å være sikker? Er toner noe lurt å bruke egentlig, eller er det bare noe unødvendig tull? Jeg har hørt så mye forskjellig, hehe. Anonymous poster hash: e62a8...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 22. august 2013 #4 Del Skrevet 22. august 2013 Toner brukes mellom vask og fukt. Det er ment for å lukke porene, og fjerne siste rest av smuss/sminke. Du fukter en pad med toneren, og tørker over ansiktet, etter at du har renset og vasket ansiktet. Deretter fukt. Toner er i mine øyne bare tull, dersom du har en god ansiktsrens som fjerner sminken godt. Jeg vasker heller to ganger de gangene jeg har brukt mye sminke. Og jeg er en hudprodukt-junkie, og har prøvd toner en rekke ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #5 Del Skrevet 22. august 2013 Det hadde vært greit å vite hvilken toner du har Min hudpleie er som følger, hvis jeg ikke har gått med sminke den dagen: Ta litt vann på fjeset i vasken, deretter påføre rensen, massere dette litt inn i huden og deretter skylle det av med vann. Når fjeset er vått og rent, tar jeg på litt toner på en bomullspad og tørker det forsiktig. Deretter klapper jeg håndkle et par ganger på ansiktet før jeg påfører krem. Bruker jeg sminke tar jeg av øyesminken med en øyesminkefjerner og vasker foundation og slikt av med en krem over vasken med vann. Jeg har prøvd dyre sminkefjernere før, men nå bruker jeg bare Apobase fra apoteket (den blå), det er egentlig en fuktighetskrem, men den dunker utmerket til å ta av sminke med Anonymous poster hash: 20010...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #6 Del Skrevet 22. august 2013 Det hadde vært greit å vite hvilken toner du har Min hudpleie er som følger, hvis jeg ikke har gått med sminke den dagen: Ta litt vann på fjeset i vasken, deretter påføre rensen, massere dette litt inn i huden og deretter skylle det av med vann. Når fjeset er vått og rent, tar jeg på litt toner på en bomullspad og tørker det forsiktig. Deretter klapper jeg håndkle et par ganger på ansiktet før jeg påfører krem. Bruker jeg sminke tar jeg av øyesminken med en øyesminkefjerner og vasker foundation og slikt av med en krem over vasken med vann. Jeg har prøvd dyre sminkefjernere før, men nå bruker jeg bare Apobase fra apoteket (den blå), det er egentlig en fuktighetskrem, men den dunker utmerket til å ta av sminke med Anonymous poster hash: 20010...bd6 Hei, og takk for svar! Okei, jeg begynner å få ett inntrykk av hvordan dette med toner fungerer, hehe. Jeg skal altså tørke over ansiktet med en bomullspad med toner mens ansiktet fortsatt er vått etter avskylling av cleanseren. Dette er cleanseren jeg bruker:http://www.emerginc.com/emergincscientificorganicskombuchacleanser.aspx Dette er toneren jeg bruker:http://www.emerginc.com/emergincscientificorganicsspirulinatoner.aspx Anonymous poster hash: e62a8...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå