Gå til innhold

Hva skal vi gi i bryllupsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mannen og jeg er invitert i bryllup i september. Dette er hans kusine. De har forøvrig nesten aldri hatt kontakt da hun er 15-20 år eldre enn min mann.

Det skal også sies at dette paret giftet seg for over 10 år siden, men hadde aldri fest, og har nå bestemt seg for å holde fest. Omsider kan man vel trygt si. De skal også fornye ekteskapsløftene. Jeg har selv aldri møtt kusinen til min mann eller hennes ektefelle da de valgte å ikke komme i vårt bryllup, og det er heller ikke naturlig å møtes ellers.

Dette er jo et par godt over 40, veletablerte, som jeg har inntrykk av har alt. Hva skal vi egentlig gi? De har ikke satt opp noen ønskeliste, som igjen gjør det litt vanskelig må jeg innrømme.

Noen idéer og tips? Har ikke tenkt til å gi gave for over 500 kr, bare for ha sagt det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på restaurant?

Anonymous poster hash: c7ba2...241
Skrevet

Ja, kanskje, men usikker på hvor. Vi kjenner dem jo ikke, så det vanskelig å vite hva de faktisk liker.

Skrevet

Nei, vil helst ikke gi penger.

Skrevet

Jeg ville stukket innom på Tilbords og sjekket ut de tilbudene de har nå.

Anonymous poster hash: eb89a...e7f
Skrevet

Vin og sjokolade?

Muligens. Ikke alle drikker alkohol, så det må jeg i så fall sjekke ut.

Jeg ville stukket innom på Tilbords og sjekket ut de tilbudene de har nå.

Anonymous poster hash: eb89a...e7f

Blir nok det vi ender med, eventuelt CG. Men det er vanskelig fordi de allerede har "alt". Vanskelig å kjøpe noe til noen som ikke har noen ønsker.

Skrevet

Da ville jeg gitt gavekort på restaurant, kino eller teater/billettservice. Evt lagd en kurv med spekemat og vin osv. De har sikkert nok ting.

Skrevet

Ja, kanskje. Jeg er ikke så fan av å gi gavekort i akkurat denne settingen fordi det føles litt avslørende hva vi gir. Siden mannen og jeg skal dele, og han ikke har så mye penger, så synes spesielt han det er litt "ekkelt" å vise at han ikke kan gi mer han han gir. Det kan man "kamuflere" bedre med en ren fysisk gave.

Skrevet

Hva med gavekurv med sjokolade, spekemat, ost, olivenolje, syltetøy e.l.?

Skrevet

Ja, det blir nok noe slikt ser det ut til. :)

Skrevet

www.pølsemannen.no (sært navn)pleier å ha mye bra til en fin sum om det ikke er noe i nærheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...