AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 Har vært å prøvd brudekjoler i dag. Fant 1 jeg likte veldig godt, den kostet ca 10000. Det som er dilemmaet er at mamma har brudekjolen sin fra da hun giftet seg i 07. Den er lik i snittet som den jeg prøvde og også helt nydelig på. Men har liksom bestandig sett for meg å plukke ut min helt egen brudekjole, men er nå litt fristet til å spare de pengene ved å bruke mamma's kjole. Hva ville dere gjort ? Anonymous poster hash: 6e7fb...f72
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Kan det være en mulighet å bruke moren din sin, men få sydd den om bittelitt og lagt til noen detaljer slik at den blir mer "din"? Anonymous poster hash: 7a8d2...2c9 Anonymous poster hash: 7a8d2...2c9 7
Musaleem Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Hvis jeg hadde likt moren min sin, hadde jeg valgt den, og så heller spart pengene til noe annet gøy. 11
septemberbrura Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Så heldig du er som har tilgang på såpass ny brudekjole fra din mor! I din situasjon ville jeg ikke vært i tvil, men brukt mammas kjole. Kanskje du kan, evt. få hjelp til å, style den litt slik at den bli mer din egen? 2
Jennyjoseph Skrevet 24. august 2013 #8 Skrevet 24. august 2013 gi deg et forslag:http://www.dressfirst.com langt billig enn det du elsker
AuroraB Skrevet 24. august 2013 #9 Skrevet 24. august 2013 Hva med å velge mammas, men kjøpe nytt slør, andre smykker osv. Jeg ville, som ev.gjest, sett på det som en vakker symbolikk at du brukte kjolen til moren din, og ikke "herregud, også tok ho kjolen til mora!". Om du liker den, og den kler deg, så er det vel ikke så mye å lure på? 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #10 Skrevet 24. august 2013 Symbolikken forbundet med å bruke din mors brudekjole ville vært vakker dersom dette var en kjole hun brukte i dine foreldres bryllup, som starten på deres felles liv, kanskje før du ble født, og som nå er starten på ditt og din manns felles liv... Siden du sier kjolen er fra hennes bryllup i 07 antar jeg det ikke var med din far. Da syns jeg ikke det er noen spesielt fin symbolikk ved å bruke denne. Om jeg hadde vært i begge bryllupene, som sikkert vil gjelde for en god del av gjestene, ville jeg trodd at du ikke gadd å kjøpe egen kjole. Det er nå en ærlig sak det, men personlig ville jeg valg en egen kjole.Anonymous poster hash: fc753...74e 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #11 Skrevet 24. august 2013 Bruk din mors! Anonymous poster hash: 6ceb1...42b
Alvina Skrevet 24. august 2013 #12 Skrevet 24. august 2013 DDet virker jo som du liker din mors kjole så jeg ville gått for den.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #13 Skrevet 24. august 2013 Takk for svar. Jeg er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre. Men har bestemt meg for å dra å prøve litt flere kjoler før jeg bestemmer meg TSAnonymous poster hash: 27e1a...8b1
estrella Skrevet 25. august 2013 #14 Skrevet 25. august 2013 Jeg tror jeg hadde tatt den som var mor di sin. Og heller satt min vri på den, nytt slør, evt et sånn magebånd o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå