bettan72 Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 vi jobber på samme arbeidsplass i ulike stillinger. vi prater kun sammen i jobbsammenheng. jeg vet kun basice ting om han som jeg har sjekket ut selv. hver gang jeg ser han, hører stemmen hans, prater med han, blir jeg helt nummen i kroppen og følelsene virker så ekstremt på meg. han er absolutt ikke singel og har nylig blitt far, så skuta har synket dypt for meg der, men...fornuften virker dsv ikke inn på følelsene mine, det hender jeg tar til tårer forde jeg vet det aldrig vil bli noe mer enn en avstandsforelskelse, har også tanker om å skifte stilling pga dette. merker også at han også liker meg godt, men alt det er et usnakket tema og vil sannsynligvis forbli det. håper bare dette vil gå over av seg selv. er det andre der ute som har en lignende opplevelse og hva gjorde du/dere for å komme over det, føler meg så uendelig alene om dette.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 Vel, det kan jo ikke bli noe mer, som du sier. Jeg har nok ikke vært så langt ute som deg, men da jeg var singel sist var jeg ganske betatt av flere menn jeg ikke kunne ha noe som helst forhold til (en var sjefen min, en annen var opptatt osv). Jeg tror jeg klarte å innstille meg på at det egentlig uansett er litt fint å føle tiltrekning og at det er (mest gode) sider man liker hos andre - samtidig som det var helt ok at det ikke skulle bli noe "dypere". For dypere tenker jeg at det først og fremst blir når man går inn i et forhold og blir bedre og bedre kjent med hverandre. Kanskje det hjalp deg å skrive om det her, forresten? En avstandsforelskelse fikk jeg helt slutt på etter å ha diskutert det her på KG, faktisk. Noen ganger hjelper det å konkretisere for å komme seg ut av den fantasiverdenen det kan være når man drømmer om noen. Anonymous poster hash: a6b69...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå