Gå til innhold

Ikke på Facebook - skrive gratulerer allikevel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med mine 24 år er jeg klar over fjortisfaktoren i dette innlegget, så det trenger dere ikke å påpeke

Det har seg sånn at jeg har flørtet med en gutt litt de siste månedene, men så ble det ganske stille. Mest fra hans side, men da har også interessen dabbet av litt fra min kant også. Har også tabbet meg ut litt i fylla ovenfor han, så jeg vet ikke helt hva status er nå. Vi kjenner hverandre ikke veldig godt, men jeg kunne godt tenke meg å prøve litt mer. Greia er at han har bursdag i morgen, og jeg husker datoen etter at han nevnte det en gang i forbifarten en av de første gangene vi møttes (samme dag som bestevenninnen min). Han har ikke bursdagen sin på Facebook, men jeg vurderer å sende han en melding i morgen allikevel. Jeg er litt i tvil for jeg føler kanskje jeg virker litt stalker i og med jeg faktisk husker datoen .. Hva sier dere, burde jeg sende en melding og se hva som skjer eller late som jeg har glemt at han nevnte det?

....

/ betatt fjortis over og ut

Anonymous poster hash: ab111...f22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send ham en gratulasjonsmelding!

• Liker 1
Skrevet

Tja. Hvorfor ikke, bare gratulerere ham da? En kort gratulasjon betyr ikke stort uansett.

Anonymous poster hash: 0e480...06a
Skrevet

En gratulasjonshilsen er sjeldent feil. Jeg ville gjort det.

Skrevet

Med mine 24 år er jeg klar over fjortisfaktoren i dette innlegget, så det trenger dere ikke å påpeke

Det har seg sånn at jeg har flørtet med en gutt litt de siste månedene, men så ble det ganske stille. Mest fra hans side, men da har også interessen dabbet av litt fra min kant også. Har også tabbet meg ut litt i fylla ovenfor han, så jeg vet ikke helt hva status er nå. Vi kjenner hverandre ikke veldig godt, men jeg kunne godt tenke meg å prøve litt mer. Greia er at han har bursdag i morgen, og jeg husker datoen etter at han nevnte det en gang i forbifarten en av de første gangene vi møttes (samme dag som bestevenninnen min). Han har ikke bursdagen sin på Facebook, men jeg vurderer å sende han en melding i morgen allikevel. Jeg er litt i tvil for jeg føler kanskje jeg virker litt stalker i og med jeg faktisk husker datoen .. Hva sier dere, burde jeg sende en melding og se hva som skjer eller late som jeg har glemt at han nevnte det?

....

/ betatt fjortis over og ut

Anonymous poster hash: ab111...f22

Regner med at andre kommer til å skrive gratulerer og blir snappet opp av andre venner av han på facebook. Og da er det jo ikke noe galt i at du også skriver gratulerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...