Gjest trenger gode søt:) Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 Hei:) Jeg og kjæresten er så forelsket i hverandre!jeg har et barn fra før av som er snart 3 år. Han forguder ste pappa rollen(har ikke kontakt med biologiskfar) jeg forguder begge guttene mine. Vi har snakket om å gifte oss. Akk nå så driver vi å ser etter hus sammen,vi holder på å få barn nr to der jeg går på eggløsnings test osv:)jeg føler at ting er heeelt i 1000000:)noe som er kjempe deili siden jeg har tidligere vært sammen med en som brukte vold(biologiskfar) av og til blir jeg kjempe redd pga at barnefar har fått vite av andre om hvordan det går med meg osv. Han går rundt og slenger usannheter om meg. At jeg går på dop. Han har tilogmed fått folk som jeg ikkje kjenner til å sende bekymringsmeld på oss. Der jeg blir anklaga for å være helt syk i hode. Han har alldri brydd seg oppi barne sitt. Mn nå som det har komt ut at vi skal gifte oss å kjøpe hus nå ja da skal han ha samvær. For første gang siden barnet var født omtrent. Han bor een1 time unna oss. Så har jeg hørt at han har sakt til andre at min samboer skal faen ikke vær borti barne mitt. Osv osv. Min snart ektemann er en sikkelig fyr. Han jobber som fengselsbetjent og jeg får så vondt inni meg når han blir falskt anklaga for ting av min eks. Di har alldri møttest. Blææ. Jeg vil at vi skal få leve i fred uten at han skal vær inni i bildet fordi han skader så mye. Han gir seg alldri. Han har tilogmed sendt folk på døra mi etyer bruddet der di skal ha ting som er mitt osv. Jeg hadde besøksforbud på han men saken ble henlagt:(
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 Hvilke råd er du ute etter? Anonymous poster hash: f5886...430
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Hva jeg skal gjøre. Jeg vet ikke helt. Litt kjip situasjon om noen har noen gode råd osv
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Har biologisk far blitt anmeldt for volden? Anonymous poster hash: f5886...430
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Ja han har blitt anmeldt men politiet henla saka etter 7 mnd. Di tok ikke inn noe vitne:(
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #6 Skrevet 22. august 2013 Kjipt. Anonymous poster hash: 1d1be...bc3
mammamora90 Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 Jeg skjønner at det er en kjip situasjon, og om den biologiske faren er slik du beskriver ham, så ville jeg faktisk ha vurdert å flyttet langt bort. Du kan desverre ikke forandre biofar, han må innse sine egne feil og ta lærdom av det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå