Gjest Trollmor Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 For og gjøre en lang historie kort så vil nå min eks mann tilbake til meg og barna. Vi hadde for et år siden en stygg krangel og han valgte å gå i fra meg. Han fant seg en ny flørt ganske fort. En dame han faktisk Har kjent hele sitt voksne liv. Denne damen har vert ute etter han i lang lang tid. Men han har aldri vert interessert i henne tilier. Det vet jeg! Men han ble fort "sammen" med henne og etter 3 måner er det over. Han er veldig fortvilt og angrer så veldig på sitt valg. Han vil nå tilbake til meg og sier han har erfart på denne tiden hva jeg er for han. Jeg er ALT for han sier han og mener. Jeg savner han så utrolig mye og elsker han av hele mitt hjerte. Noen andre som har opplevd og blitt sammen med eksen hvor det har vert andre i bilde? Kan man få det bra igjen?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 For og gjøre en lang historie kort så vil nå min eks mann tilbake til meg og barna. Vi hadde for et år siden en stygg krangel og han valgte å gå i fra meg. Han fant seg en ny flørt ganske fort. En dame han faktisk Har kjent hele sitt voksne liv. Denne damen har vert ute etter han i lang lang tid. Men han har aldri vert interessert i henne tilier. Det vet jeg! Men han ble fort "sammen" med henne og etter 3 måner er det over. Han er veldig fortvilt og angrer så veldig på sitt valg. Han vil nå tilbake til meg og sier han har erfart på denne tiden hva jeg er for han. Jeg er ALT for han sier han og mener. Jeg savner han så utrolig mye og elsker han av hele mitt hjerte. Noen andre som har opplevd og blitt sammen med eksen hvor det har vert andre i bilde? Kan man få det bra igjen? Om du savner han så utrolig mye og elsker han av hele ditt hjerte, så tar du han tilbake. Ikke feil å følge hjertet.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Jeg tror helt sikkert man kan få det bra igjen dersom grunnlaget ellers er der (altså at man får forholdet til å fungere utenom det faktum at det har vært andre i bildet). Såvidt jeg skjønner har han ikke være utro heller, dermed bør det være "enklere" å komme over dette. Kanskje det er lurt å ta noen samtaler hos en parterapeut, hvis dere ikke klarer å ha en god kommunikasjon rundt temaet? Min erfaring er at man kan løse veldig mye om man kommuniserer bra og kommer hverandre i møte selv når den ene kanskje føler seg angrepet, har dårlig samvittighet eller den andre er "urettmessig" sint og såret. Men en annen ting er kanskje det at han valgte å gå fra deg pga én krangel? Det kan også ha gjort noe med tryggheten/tilliten som bør være til stede i et forhold. Anonymous poster hash: dc43d...057
idamoor Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 I visse tilfeller kan det gå bra, i andre ikke da man kan "tilgi" feil, men aldri glemme og gå rundt og plage seg med fortiden. Men om du elsker mannen din av hele ditt hjerte og savner han, så vil jeg anbefale dere og starte helt på scrach med nye blanke ark. (= - Man kan aldri endre fortiden, men man kan endre fremtiden.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #7 Skrevet 22. august 2013 Haha, rebaound... Det var min tanke og, når jeg gikk inn på denne tråden! Anonymous poster hash: a049a...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå