Gå til innhold

høst-kolleksjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når høst-kolleksjonene pleier bli lagt ut

:klø: venter utålmodig på dem allerede...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også vite! (er novemberbrud)

Skrevet

Kan vel ikke være såå veldig lenge til mener jeg. Vår kolleksjonene kom jo i desember og tiidlig januar.(enkelte kom enda tidligere enn det og) :-?

Skrevet

Nei, de bør komme snart nå.. Det er jo "bare" 6 1/2 måned til.. Så jeg vil finne kjole snart.. :kul:

Skrevet

Blåveis: Kjøpe/leie i norge eller bestille fra utlandet?

Skrevet
Blåveis: Kjøpe/leie i norge eller bestille fra utlandet?

Ikke kjøpe i Norge i alle fall (budsjett!!)

Skal til USA til sommeren, så jeg håper kanskje å finne noe der.. (og da har jeg også bestevenninnen til å være med å se.. :) )

Men jeg bør kanskje begynne å kikke litt i Norge på før jeg drar? Som en "reserveplan"?

Skrevet

Bestiller nok fra bridesave (eller annen utenlandsk) jeg ..eller drar til Danmark. men må såklart prøve MYE her i Norge først, er jo halve morroa det :wink:

Er også så heldig at jeg har en "kamerat" i Usa, så om jeg får han til å bestille og sende som gave så sparer jeg vel toll?!

Heldig du da, som kan dra dit og kjøpe selv, er jo litt sikrere :-)

Skrevet
men må såklart prøve MYE her i Norge først' date=' er jo halve morroa det :wink: [/quote']

Jo, da.. Men jeg gruer meg litt.. Har ingen som bor her i området til å ta med meg.. Og er veldig sjenert.. :oops:

Skrevet

huffda, der er jeg veldig heldig, nesten for mange som vil være med meg :(

Håper uansett det løser seg for deg. At du finner noen du stoler på som kan være med. Er l greitt å ha litt støtte og "godkjenning"

Skrevet

Ingen andre KG-bruder som bor i samme området,da? Som kunne tenke seg å bli med Vendelin? Dere kunne jo hjelpe hverandre.

Skrevet

Jeg har nok av folk som vil være med, men stiller gjerne opp for andre Kg bruder ifra området her. Det ville bare vært koselig :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...