Gå til innhold

Crush etter 4 år på samme skole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 16 år som går andre året på videregående. Da jeg gikk i 8.klasse fikk jeg et stooort crush på en gutt som gikk i 10. klasse. Og det er der enda. Jeg kjenner jeg blir helt gira når jeg ser han og kjenner sommerfuglene i magen.

Etter han begynte på videregående, og jeg gikk på en annen skole enn han i fjor, har jeg sett han veldig lite. Men i år går jeg på den skolen han gikk på, og nå jobber han der med nye elever med problemer (som en slags støttehjelp).

Jeg ble så utrolig glad når jeg så han, det passet meg perfekt! En dag jeg og en venninne satt i kantina å skulle inn igjen på klasserommet så han på meg, jeg var ganske stresset å så først ikke at det var han så jeg gjorde ingenting. Først etter jeg hadde komt ut av kantina innså jeg at han faktisk nettopp hadde sett på meg, og jeg angrer sånn på at jeg ikke smilte!

Idag og når jeg å venninna mi stod med klasseromsdøren vår, satt han på en benk litt bortenfor, jeg kikket bort av og til og nesten hver gang jeg så så han mot oss. Jeg aner ikke om det var på oss, men der var ingen andre personer rundt. Men da var vi så langt ifra at jeg følte det ble dumt å begynne å smile.

Jeg aner ikke hvorfor jeg har et sånnt crush på han, jeg kjenner han jo ikke. Men det har bare vært sånn helt siden 8.klasse.

Problemet nå er at jeg kanskje må bytte skole fordi jeg synes linja mi er for vanskelig, å de har ikke noe annet jeg kan gå på denne skolen. Om jeg skal bytte må jeg bytte innen neste uke.

Jeg har så lyst at han skal legge merke til meg, og at vi kan bli kjent! Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 4f06f...725
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 4f06f...725

Gå bort til han og si hei?

Anonymous poster hash: 2a7f2...dd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...