AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 Denne er rettet mot damene: Du ble for et par dager siden sjekket opp av en ukjent men kjekk kar, ga han navn + nummer. Første melding tikker inn. Hva bør det stå? Hva bør det ikke stå? Anonymous poster hash: 1583c...e9c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 "Hei! Lyst å treffes en dag? Hilsen xxx" Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 3eb02...bf9 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Ooo.. kanskje den er til meg! Jeg ble sjekket opp av en ukjent kjekk kar her om dagen. Men hva skal det stå?? Det vet jeg ikke helt.. Kankjse noe sånt som: "Hei, kjempekoselig/hyggelig/el.l å treffe deg på xxxdag. Gikk det bra med "noe dere snakket om"?" Gjøre det enkelt til å begynne med. Når jeg tenker meg om.. han fikk i ikke tlfnr mitt.. Han har facebooken min... Anonymous poster hash: d37a9...d04
Gjest Rori Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Enig med de over her, keep it simple Takk for sist og still et spørsmål relatert til noe dere pratet om, og spør om å treffes igjen. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Det var ikke mye prating, kun et par komplimenter og blikkutveksling tidligere på kvelden. Vi snakket kanskje i ett minutt. -ts Anonymous poster hash: 1583c...e9c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #6 Skrevet 22. august 2013 Og du som mann? Hva vil du at det skal stå i den første meldingen? Anonymous poster hash: d37a9...d04
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #7 Skrevet 22. august 2013 Og du som mann? Hva vil du at det skal stå i den første meldingen? Anonymous poster hash: d37a9...d04 "Pule?" Anonymous poster hash: f7366...c22 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #8 Skrevet 22. august 2013 "Pule?" Anonymous poster hash: f7366...c22 Haha, thats not an option! Vi bor i forskjellige byer Anonymous poster hash: d37a9...d04
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #9 Skrevet 25. august 2013 Jeg og en kamerat møtte noen jenter på byen i går og jeg fikk god kontakt med den ene. Etter en times tid begynte vi å kysse, men det var ganske forsiktig og vi var enige om å ta det litt med ro. Hun hadde lyst å møtest igjen, så vi utvekslet telefonnummer. Jeg måtte gå tidlig på grunn av kameraten min, men hun følgte meg til døren hvor jeg gav henne en klem, kysset henne på munnen noen ganger og til slutt på pannen. Sendte melding til henne rundt klokken to i dag: "Hei! Takk for i går! Det var koselig. Hvordan har du det i dag? :)" Null svar hittil. Har jeg gjort noe galt? Var det en dårlig førstegangsmelding? Eller ville hun bare flørte? Synes det er dårlig å ikke svare i hvert fall, men jeg skal gi henne litt tid før jeg avskriver henne helt. Anonymous poster hash: deda1...848 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #10 Skrevet 25. august 2013 Jeg og en kamerat møtte noen jenter på byen i går og jeg fikk god kontakt med den ene. Etter en times tid begynte vi å kysse, men det var ganske forsiktig og vi var enige om å ta det litt med ro. Hun hadde lyst å møtest igjen, så vi utvekslet telefonnummer. Jeg måtte gå tidlig på grunn av kameraten min, men hun følgte meg til døren hvor jeg gav henne en klem, kysset henne på munnen noen ganger og til slutt på pannen. Sendte melding til henne rundt klokken to i dag: "Hei! Takk for i går! Det var koselig. Hvordan har du det i dag? :)" Null svar hittil. Har jeg gjort noe galt? Var det en dårlig førstegangsmelding? Eller ville hun bare flørte? Synes det er dårlig å ikke svare i hvert fall, men jeg skal gi henne litt tid før jeg avskriver henne helt.Anonymous poster hash: deda1...848 Hun vil bare være litt hard to get, du får nok svar Anonymous poster hash: f0960...cbe
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #11 Skrevet 25. august 2013 Hun vil bare være litt hard to get, du får nok svar Anonymous poster hash: f0960...cbe Tror du? I så fall vet jeg ikke om jeg er interessert uansett. Men det var en grei melding å sende? Basert på interaksjonen i går følte jeg ikke det burde være nødvendig med noe mer komplisert enn det. Liker heller ikke å bevisst vente når jeg hadde lyst å sende henne en melding Anonymous poster hash: deda1...848
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #12 Skrevet 25. august 2013 Tror du? I så fall vet jeg ikke om jeg er interessert uansett. Men det var en grei melding å sende? Basert på interaksjonen i går følte jeg ikke det burde være nødvendig med noe mer komplisert enn det. Liker heller ikke å bevisst vente når jeg hadde lyst å sende henne en melding Anonymous poster hash: deda1...848 Jeg synes meldingen var bra:) Og likte at du sendte allerede i dag. Bare tull å drive med spill. Si fra når (hvis) du har du fått svar da:) Anonymous poster hash: 59f1d...cf5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #13 Skrevet 25. august 2013 Jeg synes meldingen var bra:) Og likte at du sendte allerede i dag. Bare tull å drive med spill. Si fra når (hvis) du har du fått svar da:) Anonymous poster hash: 59f1d...cf5 Kult Hun har ikke svart. Men jeg kommer til å sende henne en melding i kveld eller i morgen hvor jeg mer eller mindre spør henne hva faen problemet er. Anonymous poster hash: deda1...848
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #14 Skrevet 25. august 2013 Ser et par muligherter: -hun ikke så interresert likevel -hun er fyllesyk og orker ikke å ta i telefonen -hun er på jobb/familieselskap/kino aka opptatt med et eller annet? -hun sitter å lurer på hva i alle dager hun skal skrive og prater med venninner og analyserer opp og ned i mente -hun er en som ikke svarer på smser med en gang bare fordi det er sånn hun er (har lest om de her på KG) Eller noe helt annet.. Å sende en sms i kveld med å spørre hva faen problemet er synes jeg ikker er noe god ide. Dersom hun ikke har svart pga en v grunnene over (untatt den øverste) kommer hun hvertfall ikke til å svare. Og du taper ansikt. Og latterligjør deg selv. Anonymous poster hash: d37a9...d04 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #15 Skrevet 25. august 2013 Eller noe helt annet.. Å sende en sms i kveld med å spørre hva faen problemet er synes jeg ikker er noe god ide. Dersom hun ikke har svart pga en v grunnene over (untatt den øverste) kommer hun hvertfall ikke til å svare. Og du taper ansikt. Og latterligjør deg selv. Anonymous poster hash: d37a9...d04 Neida, jeg skal ikke skrive det så direkte, men jeg ser ikke noe galt i å skrive f.eks: "Hvorfor svarer du ikke?" i morgen om hun ikke har svart. Om hun ikke er interessert, kan hun i det minste svare høflig. Det virket ikke slik i går i hvert fall. Feigt og dårlig gjort å unnvike å svare etter min mening, uansett hva grunnen er. Hva tenker du at jeg skal gjøre da? Ikke svare i det hele tatt? Eller skrive noe annet? Anonymous poster hash: deda1...848
Gjest .-L-. Skrevet 25. august 2013 #16 Skrevet 25. august 2013 Altså så lenge man ikke sier helt idiotiske ting så går det fint. Det viktigste er at man gjør handlingen
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #17 Skrevet 26. august 2013 Vel, jeg sendte en ny melding: "Seriøst? Hvorfor?" Null svar hittil og får sikkert ikke noe heller, men jeg må innrømme at jeg synes det er utrolig merkelig oppførsel om hun ikke har en god forklaring. Men det er ikke første gang jeg opplever det. Hadde skjønt det om det var en jente jeg møtte i kebabkøen og snakket med i to minutt, men jeg følte at etter å ha vært sammen en hel kveld og oppført seg som hun gjorde, så burde hun i det minste kunne svare. Good riddance. Anonymous poster hash: deda1...848
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #18 Skrevet 26. august 2013 Vel, jeg sendte en ny melding: "Seriøst? Hvorfor?" Anonymous poster hash: deda1...848 Jeg skjønner hvorfor hun ikke svarer deg... Hun er blitt edru og husker at du kanskje ikke var så sympatisk likevel. Forøvrig kan det være HUNDRE grunner til at folk ikke svarer med en gang. Anonymous poster hash: 9193d...7c7 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #19 Skrevet 26. august 2013 Jeg skjønner hvorfor hun ikke svarer deg... Hun er blitt edru og husker at du kanskje ikke var så sympatisk likevel. Forøvrig kan det være HUNDRE grunner til at folk ikke svarer med en gang. Anonymous poster hash: 9193d...7c7 Ja, det er mulig du har rett og at jeg er en usympatisk jævel, skjønt jeg ikke forstår hvordan jeg har vært eller fremstår som usympatisk. Om det er noen som er usympatisk er det vel henne? Det er mulig hun har en god grunn, men å svare kort på en sms etter 24 timer burde være mulig for de fleste. Men det var jo uansett det jeg spurte om: Hvorfor? Anonymous poster hash: deda1...848
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #20 Skrevet 26. august 2013 Ja, det er mulig du har rett og at jeg er en usympatisk jævel, skjønt jeg ikke forstår hvordan jeg har vært eller fremstår som usympatisk. Om det er noen som er usympatisk er det vel henne? Det er mulig hun har en god grunn, men å svare kort på en sms etter 24 timer burde være mulig for de fleste. Men det var jo uansett det jeg spurte om: Hvorfor? Anonymous poster hash: deda1...848 Hehehehe. Dette. Anonymous poster hash: 7667a...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå