Gå til innhold

Trenger å kle meg "formellt" men er lubben...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ingenting som ser greit ut...

Bruker M i overdel og L i bukser. Vekten er rundt hoftene og magen. BH størrelsen min er 75C så verken stor eller liten der.
Jeg er lav. Er mest overdeler jeg trenger hjelp med, bruker mørke jeans til vanlig og det funker vel til alle anledninger?
Men er også veldig glad i skjørt osv...men nå etter vært burde man vel ha tights under? Hvordan kombinere sånt? Og hvilke overdeler?
Er så blank...

Bilder blir satt STOR pris på!
Jeg er forresten 21 år og er ikke ute etter å se eldre ut, så det må være ungdommelig :)

Anonymous poster hash: ded36...92f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enn om du kjøpte dette settet?

Jeg har det og en venninne som er mye godt som du beskrev lånte det og ble kjempefin i det.

• Liker 2
Skrevet

Du må bare kjøpe basic topper osv på HM, Vero Moda, Linex osv. Du kan godt ha farger, men kjør ensfarvet. Ulike enkle cardiganer og sjerft, Blazer som er fint innsvinget i livet. Øredobber og pent hår.

Du er jo på ingen måte tjukk så du kan jo ta på deg akkurat det de har i butikkene. Formelt er ofte ensfarvet og "enkle" snitt.

Anonymous poster hash: 83fb6...686
  • Liker 4
Skrevet

Enn om du kjøpte dette settet?

Jeg har det og en venninne som er mye godt som du beskrev lånte det og ble kjempefin i det.

Settet var kult det, men med mindre hun har rocke/gotherstil så synes ikke jeg at det blir formelt. Men jeg vet du har det så det passer sikkert perfekt til deg :)

• Liker 3
Skrevet

Settet var kult det, men med mindre hun har rocke/gotherstil så synes ikke jeg at det blir formelt. Men jeg vet du har det så det passer sikkert perfekt til deg :)

Du kan rocke det ned.

Skrevet

Ikke prøve å skjul rumpa med altfor lange skjorter eller gensere.

Anonymous poster hash: 025ad...704
Skrevet

ells_0049883_M.jpg

Dette bildet har jeg tatt fra ellos på Plus Size, du er jo absolutt ikke Plus Size, men det viser perfekt passform på en blazer, synes jeg. Kjører du få farger tåler du mer mønster.

• Liker 3
Skrevet

Tusen takk for tips ! :)
TS

Anonymous poster hash: ce88c...376
Skrevet

Mørk jeans fungerer veldig bra, match det med en enkel, men pen topp/bluse eller en klassisk skjorte og en blazer så er det elegant. Hvis du er bredere rundt hoftene så kan du ha puffermer, klaffer eller pynt på skuldrene som balanserer ut kroppen din. På beskrivelsen virker du som en pæreform, og da er det supert med litt fokus på skuldrene.

Blyantskjørt og skjørt som er smale rundt hoftene men ikke helt tett rundt lårene er også veldig pent, pass på at det ikke blir for kort. Bruk en enkel v-genser til, eller en tynn strikket genser og et skjerf. Dropp tightsen til en formell stil, det passer seg ikke, velg heller strømpebukse eller strømper om du foretrekker det. :)

Jeg finner en del klær i den stilen her på match og vic, samt noe på b-young. Om du vil legge litt mer penger i klærne er det bare fornuftig å gjøre noen investeringer i f.eks blazer og klassiske skjorter.

Du kan enkelt holde ungdommelig ved å velge tilbehør som er litt tøft og sprekt i fargene. F.eks. på skjerf og veske, evt sko om du liker det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...