Gjest Eurodice Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 Jeg holder på å rydde opp i en haug med meldinger. Det er ikke noe problem å slette meldinger enkeltvis, men hvordan sletter jeg mapper som er uaktuelle? Det nytter ikke bare å trykke på slett eller tøm. Mappenavnene står jo fremdeles der. Takknemlig for hjelp .
Lizzard Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 Kan du inte bara dra dem till papperskorgen och sen tömma den för filer o mappar? Du kan markera flera filer genom att markera en och hålla ner shift ( då får du alla ) och klicka dit du vill radera eller ctrl (då kan du markera en och en ) och sen trycka ta bort.
Gjest Eurodice Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 (endret) Kan du inte bara dra dem till papperskorgen och sen tömma den för filer o mappar? Du kan markera flera filer genom att markera en och hålla ner shift ( då får du alla ) och klicka dit du vill radera eller ctrl (då kan du markera en och en ) och sen trycka ta bort. Det er ingen papirkurv der det jeg kan se. Men nå har jeg funnet ut av det. Jeg er flau over at jeg kan være så uvitende og ikke tenkt på dette før. Vær så snill, ikke le av meg Endret 22. august 2013 av Arabella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå