Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, dette blir ganske langt.. Håper noen orker/gidder å lese.

Jeg møtte en gutt for ca to år siden. Han var på det tidspunktet i garden, og vi møttes på en fest. Jeg var full - han var edru. Dagen etterpå la han meg til på facebook, og prøvde å få oss til å møtes igjen. Jeg så virkelig ikke noe i den gutten, så snakket meg bort fra det gang på gang. Senere møtte jeg han på enda en fest, og "vi" lo litt av at vi aldri hadde klart å møtes (jeg skulle jo alltid noe, hehe). Etter det pratet vi ofte, og etterhvert store deler av dagen. Jeg så fremdeles ikke på han som en potensiell kjæreste, heller som en god venn som jeg likte å prate med. Men etterhvert utviklet dette seg da utrolig nok til følelser. Det var da nesten som å ha et forhold over facebook og meldinger - han var jo i garden, vi møttes bare i helgene.

Nå sitter jeg her og lurer egentlig på hva som har skjedd, og om dette egentlig er ekte? Vi har vært sammen i ca ett år. Hvordan kunne han falle for ei full jente, som ikke er noe spesielt pen?

Han er ekstremt snill mot meg. Det går ikke et minutt av dagen uten at vi kommuniserer på en eller annen måte. Skal vi noe, spør han alltid om jeg virkelig vil, hvis ikke snur vi. Når vi har samleie, er han livredd for å gjøre noe som kan skade meg, eller noe som ikke er godt. For han er det nesten mer viktig at den tiden gjør godt for meg, enn for han. Han har ALDRI vært utro, og rører ikke andre jenter. Tvert i mot, så prater han nesten ikke med noen andre jenter engang lenger. Jeg fikk høre i starten at gutten var svært følsom, og helt bikkjegal etter meg, og at jeg måtte enten gå all in, eller kaste inn håndkle.Han har også tatt meg med for å møte de fleste av vennenne hans. Ellers sender han ofte små søte meldinger, og er en av oss reist bort, får jeg ofte "savner deg". Halvveis på tull har han også sagt at han ønsker å gifte seg med meg, flere ganger.

Mens den mørke siden er at.. Vi bor ca 40 minutter unna hverandre, men ser hverandre toppen 1 (heldige om 2) gang i uken. Han kom hjem ikke lenge etter jul, og tror han drar tilbake i september. Når vi først er sammen har vi ikke så mye å snakke om, og ofte etter at vi har hatt sex har han plutselig masse ting på agendaen, og han må dra. Når vi begge skal ut, møtes vi som regel bare på nach. Jeg blir aldri bedt med han og kompisene hans ut, og han vil ikke være med meg og mine venner. Dessuten kan det virke som at vi er sammen to dager etter hverandre, er alt for mye for han. Vi var begge ute to dager på rad, og første dagen var vi ute sammen meste parten av kvelden. Dag 2 "hørte han ikke telefonen", og ringte meg når han skulle på nach, langt ut på morgenkvisten.Dette har skjedd flere ganger, ikke alltid har han ringt i det hele tatt. Han har også en eks som han var i et 4, nesten 5(!!) års langt forhold med. Han har fremdeles bilder av hun på pc, mobilen og i lommeboken. De har fremdeles kontakt, men det er det. Av og til føles det som om vi fremdeles har et forhold over facebook, i og med at vi treffes like sjeldent som før. Jeg har heller ikke møtt foreldrene hans enda, men ikke spurt om det. Regner med at han introduserer meg når han er klar (?)..

Jeg føler at vi fremdeles er i den fasen hvor vi driver og blir kjent med hverandre. Synes nesten det er ekkelt, og det kan nesten virke som at han var bestemt på å "få meg" siden første gang vi møttes, uten å engang kjenne meg. Jeg vet at det finnes "kjærlighet ved første blikk", men i dette tilfellet virker det nesten for godt til å være sant. Hver gang jeg prøver å ta det opp får jeg tilbake at "du da, det er jo ikke sånn", eller noe i den duren. Han liker ikke å snakke om følelser ellers heller, uansett hva det er, men.. Jeg føler at følelsene mine bare tar helt kontroll, så jeg klarer ikke helt å se hva som skjer. Jeg er jo helt betatt nå, og ønsker å være med han, men vil ikke ta all fisk for god fisk heller. Og når det er vanskelig å snakke med han, så spør jeg etter andres hjelp..

Anonymous poster hash: 60dae...fad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med ham. ^^

Anonymous poster hash: 3e5a4...b43
Skrevet

Snakk med ham. ^^

Anonymous poster hash: 3e5a4...b43

Er nok det neste å gjøre, og jeg prøver.. Det er bare så utrolig så kvient å få det ut av han :frown:

Tenkte og håpte kanskje litt på at noen gutter kom til å lese det, og kanskje forstå tankegangen..

Skrevet

Du tenker for mye..

Anonymous poster hash: c06ec...e8b

Skrevet

Beklager, hadde ikke lest hele før jeg svarte. Men etter å ha lest ferdig skjønner jeg du er så usikker. Jeg var sammen med en som var slik, og jeg måtte bare gjøre det slutt tilslutt. Snakk med han, fortell han hvordan du føler det. Kanskje han ikke er klar over hvordan han er. Sett hardt mot hardt, han må forandre seg for at dere to skal fungere i et forhold. Ønsker han ikke det, er han nok ikke den rette for deg dessverre.. Dere ønsker helt forskjellige ting virker det som. Men etter to år sammen bør dere ha kommet så mye lengre. Fortell han også hvordan du føler det ang hans kontakt med exen. Hun er nok en av grunnen til at du lurer på hvorfor han er sammen med en stygg jente som deg. Tipper du overhodet ikke er stygg, men du er dessverre veldig veldig usikker på deg selv. Hvorfor? Gjør forholdet med han deg bedre eller verre? Er det pga alle tingene han gjør som gjør at du føler deg uatraktiv? Husk at man skal bygge hverandre opp i et forhold.

Skrevet

Du tenker for mye..

Kan du si!

Beklager, hadde ikke lest hele før jeg svarte. Men etter å ha lest ferdig skjønner jeg du er så usikker. Jeg var sammen med en som var slik, og jeg måtte bare gjøre det slutt tilslutt. Snakk med han, fortell han hvordan du føler det. Kanskje han ikke er klar over hvordan han er. Sett hardt mot hardt, han må forandre seg for at dere to skal fungere i et forhold. Ønsker han ikke det, er han nok ikke den rette for deg dessverre.. Dere ønsker helt forskjellige ting virker det som. Men etter to år sammen bør dere ha kommet så mye lengre. Fortell han også hvordan du føler det ang hans kontakt med exen. Hun er nok en av grunnen til at du lurer på hvorfor han er sammen med en stygg jente som deg. Tipper du overhodet ikke er stygg, men du er dessverre veldig veldig usikker på deg selv. Hvorfor? Gjør forholdet med han deg bedre eller verre? Er det pga alle tingene han gjør som gjør at du føler deg uatraktiv? Husk at man skal bygge hverandre opp i et forhold.

Tusen takk.. For prøve å ta en prat igjen! Må nesten det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...