Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min gikk ut på byen i helga, kom hjem full rundt 6 på morningen og skrøt av at han hadde danset og flørtet med en jente, og fått nr hennes (Hun jobbet i et modellbyrå, så han hadde fått kortet hennes). Neste morning sa jeg at jeg synes ikke det er greit at han driver å flørter med andre jenter på denne måten, han beklaga seg, sa han ikke skulle gjøre det mer og kasta kortet hennes. Så idag ser jeg at han har lagt henne til på facebook.

Jeg føler et lite stikk i magen. Har ikke tatt det opp med han enda, for tenker at det kanskje er en tulleting å reagere på. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 378d9...5fa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var nå ærlig med en gang da,så virker ikke som han har noe å skjule. Men fortell han likevel at du er sjalu,du må også være ærlig!

Skrevet

Kjæresten min gikk ut på byen i helga, kom hjem full rundt 6 på morningen og skrøt av at han hadde danset og flørtet med en jente, og fått nr hennes (Hun jobbet i et modellbyrå, så han hadde fått kortet hennes). Neste morning sa jeg at jeg synes ikke det er greit at han driver å flørter med andre jenter på denne måten, han beklaga seg, sa han ikke skulle gjøre det mer og kasta kortet hennes. Så idag ser jeg at han har lagt henne til på facebook.

Jeg føler et lite stikk i magen. Har ikke tatt det opp med han enda, for tenker at det kanskje er en tulleting å reagere på. Hva tenker dere?

Hva slags mann skryter til kjæresten sin om at han har flørtet med en annen?

Hva var det verdt at han kastet kortet hennes, når han la henne til på FB?

Nei, jeg synes at han burde ha 0% kontakt med denne damen.

Skrevet

Det er jo bare tull å legge henne til som fbook venn eller akseptere friend request fra henne dersom han ikke har noe interesse av å ha videre kontakt med henne!!!

Synes du har all grunn til å være mistenksom.

Virker ikke som en fyr du kan stole på dette her.Umoden type antar jeg.

Skrevet

Kanskje han var litt stolt over å ha blitt flørtet med av en modell? Jeg kom også hjem til min samboer og skrøt uhemmet over at jeg hadde blitt prøvd sjekka opp av en 20-åring (jeg er snart 40), og at jeg fikk et nuss midt på truten. Samboeren bare flirte og ga meg en high five. :fnise:

Men det ble ikke delt telefonnumre, da, hadde vel kanskje vært litt verre. Men jeg tenker som så at hvis det hadde vært grunn til å være mistenksom hadde han holdt helt kjeft.

• Liker 1
Skrevet

Ja, han var stolt og var nok derfor han skrøt av det til meg. Jeg forstår jo at det var litt stas for han. Men blir litt irritert likevel når han kaster kortet hennes og sier hun er glemt, for så å legge henne til på facebook.

TS

Skrevet

Ikke akseptabelt her i gården.

• Liker 2
Skrevet

Ja, han var stolt og var nok derfor han skrøt av det til meg. Jeg forstår jo at det var litt stas for han. Men blir litt irritert likevel når han kaster kortet hennes og sier hun er glemt, for så å legge henne til på facebook.

TS

Skjønner det, men tror du han hadde sagt noe til deg hvis han har planer om å gjøre noe galt?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville nok tatt en revurdering på hva slags mannfolk jeg egentlig var sammen med...

Anonymous poster hash: 9491f...b97
  • Liker 2
Skrevet

Skjønner det, men tror du han hadde sagt noe til deg hvis han har planer om å gjøre noe galt?

Det finnes menn som forteller alt. Det eneste de ikke forteller om er utrodelen. På den måten blir det mindre løgner og mindre å bli "tatt" for. I tillegg tenker de ikke over at det de sier sårer kjæresten.

Jeg kjenner et ektepar hvor mannen fortalte alt om at en kollega ga han klem på jobb eller at "i dag gråt hun på skulderen hans". Han fortalte det som om han var fornøyd. I løpet av 1 år tid så hadde han nevnt denne kollegaen mange nok ganger til at kona ble mistenksom. Hun merket seg hver gang navnet kom opp, gjerne med andre kolleger, mens han ikke tenkte over hvor mye han hadde snakket om henne.

Mannen der delte alt med kona, også dette. Ingen andre han kunne fortelle dette til så det ble som en "hendelse" på jobben når han kollegaen "gjorde" noe med han. Kanskje kona allerede var blitt en venn for han så han delte litt av sin boblende forelskelse, ikke vet jeg.... Sefølgelig endte historien med at han var utro med kollegaen sin.

Jaja - du får passe på i smug hvis han ikke kutter kontakt med den nye bekjentskapen. Hvorfor finne seg damer på byen for så å komme hjem å skryte av det er utenfor min fatteevne. I tillegg legge hun til som venn på FB. Dette hadde ikke jeg godtatt.

Anonymous poster hash: 967d5...5ed

Skrevet

"no go" for min del altså..

Skrevet

Jeg vet ikke helt - jeg ville satt pris på at han var så ærlig og antagelig ikke så på det som noe mer enn en episode å skryte av. Og at han har lagt henne til på facebook trenger jo heller ikke bety noe. Men jeg ville nok blitt usikker selv, og sagt det til ham. Jeg synes ikke det er urimelig om han sletter henne for din skyld - eventuelt kan inkludere deg i bekjentskapet på en eller annen måte, så det ikke er noe som foregår bak ryggen din.

Anonymous poster hash: 3647d...a4d
Skrevet

Lov å skryte av og være stolt av å ha blitt sjekket opp, men hvorfor utveksle nummer? Det mest naturlige ville vært å si "hyggelig at du sjekker meg opp, men jeg har kjæreste, så jeg har ikke behov for telefonnummeret ditt", deretter si pent hadet og aldri se eller snakke med dama igjen. Dette er en relasjon som i utgangspunktet startet med en interesse fra henne som ikke var vennskapelig, da synes jeg det er helt feil å skulle ha noe mer kontakt. Han burde jo skjønne at det ikke er gøy for deg, helt naturlig at du blir sjalu. Hva skal han med henne på facebook? Snoke, chatte litt? Det er vel i hovedsak derfor man blir venner med noen, for å bli bedre kjent eller holde kontakten.

Skrevet (endret)

Dere er så hemningsløst strenge, hele gjengen. Hva om han kanskje var litt stolt over at en mega-attraktiv dame gav han bekreftelse? At han deler det med kjæresten når han kommer hjem betyr jo at det handler mer om bekreftelsen enn noe annet. Man må jo også akseptere at kjæresten din aldri vil bli 100% munk bare fordi du er så jævla spesiell. Klart man ser på andre damer. Man kan tilogmed bli betatt av noen andre. Et forhold er derimot et valg man må prioritere hele tiden.

Dere jenter har en tendens til å ville kontrollere kjærestene deres for å luke bort sjanser for utroskap. Min filosofi er å hive kjæresten ut i det. La vedkommende adde alle mulige mennesker på Facebook. So what? Let live. Den dagen kjæresten skulle finne på å være utro mister man jo deg? Jeg anser det for å være avskrekkende nok i seg selv. Dersom forholdet er noe å beholde må man jo leve fritt. Reverse-engineere seg vekk fra utroskap gjennom å systematisk kontrollere kjæresten er egentlig å be om trøbbel. Ingen liker regler. Det må være et incentiv for å velge forholdet av egen vilje. Jobb heller med det. ;)

Endret av Arcturus
  • Liker 3
Skrevet

Dere er så hemningsløst strenge, hele gjengen. Hva om han kanskje var litt stolt over at en mega-attraktiv dame gav han bekreftelse? At han deler det med kjæresten når han kommer hjem betyr jo at det handler mer om bekreftelsen enn noe annet. Man må jo også akseptere at kjæresten din aldri vil bli 100% munk bare fordi du er så jævla spesiell. Klart man ser på andre damer. Man kan tilogmed bli betatt av noen andre. Et forhold er derimot et valg man må prioritere hele tiden.

Dere jenter har en tendens til å ville kontrollere kjærestene deres for å luke bort sjanser for utroskap. Min filosofi er å hive kjæresten ut i det. La vedkommende adde alle mulige mennesker på Facebook. So what? Let live. Den dagen kjæresten skulle finne på å være utro mister man jo deg? Jeg anser det for å være avskrekkende nok i seg selv. Dersom forholdet er noe å beholde må man jo leve fritt. Reverse-engineere seg vekk fra utroskap gjennom å systematisk kontrollere kjæresten er egentlig å be om trøbbel. Ingen liker regler. Det må være et incentiv for å velge forholdet av egen vilje. Jobb heller med det. ;)

Nice ! :)

Vi er på bølgelengde ser jeg. Hiv kjæresten ut i det og se hvordan det går.

Er det noe vilje for å prioritere meg så burde det ikke noe problem,

og hvis det gjerne blir, så er det heller ikke den riktige for meg nødvendigvis.

Og har man lyst å være utro, så er det ingen som stopper en.

Men en trenger forsåvidt ikke å komme tilbake heller da.

Anonymous poster hash: 23f88...de0

Skrevet

Jeg hadde blitt rimelig forbanna. Langt over streken ift hva som er greit i vårt forhold.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Ser at han sletta henne selv uten at jeg sa noe. Han innså vel selv at det ikke var greit da, så det satter jeg pris på og legger denne saken bak meg :)

TS

• Liker 1
Skrevet

Jupp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...