Gå til innhold

Tips til interiør i gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Trenger litt tips til hva av møbler/interiør som kunne passet inn på denne veggen? Dette er gangen, så når man går inn inngangsdøren, så møter denne veggen deg på venstresiden. Det ser så tomt ut, så må fylle den med noe.

Anonymous poster hash: 16ea0...671

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse bilder i forskjellige størrelser. Kanskje hyller som bygger veldig lite ut fra veggen, ellers syntes eg sånne gamle telefonbord kan være knall fine. Sånne halvsirkler med fine utskjærte bein. Speil kan være med å få gangen til å virke romsligere:)

Skrevet

Avlastningsbord med speil over? Og bilder

• Liker 1
Gjest Wei Wei
Skrevet

Har du behov for skap/lagringsplass i gangen? Plass å legge fra seg småtteri (hatter, nøkler osv)? Eller trenger du bare noe å "pynte" gangen med for at det ikke skal være så tomt?

Skrevet

Har akkurat samme "problem" hjemme, så følger tråden.

Selv har jeg vurdert å kjøpe kalender-wallstick ala Ferm Living og henge opp en fin klokke + en eller to bildelister til bilder og småting. Er redd det skal virke trangt om jeg har oppbevaringsmøbler der... Er 105cm mellom denne veggen og motsatt vegg her.

Skrevet

Oj, leste litt fort, skjønner jeg. Her har jeg en yttergang før jeg kommer til denne gangen, så vi har nok ulike behov... Klokke og kalender er nok ikke første-pri hos deg...

Hva med en type hatt-hylle til kurver dom du kan ha høyt oppe så de ikke virker så ruvende, og kanskje knagger under til jakker? Evt skoskap du kan ha fine ting stående oppå...

Skrevet

Med mindre du absolutt trenger oppbevaring ville jeg ikke anbefalt noe møbel langs den veggen. Blir fort slik at du får det rett i fleisen når du åpner døra.

Men: (etter livsstil og behov)

-Tavle/tavlemaling - feks med visdomsord som du kan viske ut, ukeplan til barna, handleliste, oppskrifter++

-Smale nøkkelhyller i ulike høyder og farger/lengder - du kan legge/sette ting der eller la de være tomme og bare bryte opp vegg

-Enkeltstående knagger - tomme eller til å henge tøy

-Bildegalleri (kanskje i sort/hvitt?)

-Speil - pass på at det ikke blir for lite for veggen

-Et stort maleri, gjerne med innslag av sterk farge

-Kart (verdenskart, fjellområder i nærheten, antikke saker++)

-Wallstickers. Du kan til og med gå for desse ungpikesakene med "love" i teksten om du ikke bryr deg om at gjester vil himle med øynene gjester eller gå for et motiv (tre, fleur de lis, festlige barnemotiv++)

-Tapet. Enkelt og likevel så pent

Anonymous poster hash: 0d25f...64a
Skrevet (endret)

Bilder!

Endret av Keljo
Skrevet

En fin benk med grove kurver, et par høye lysestaker, et flott speil/ en stor klokke ;)

Anonymous poster hash: b63a5...ccf
Skrevet

Jeg hadde kjøpt et fint smalt konsollbord og pyntet det med hva du nå liker og hengt opp et pent speil over :)

Anonymous poster hash: 98c92...d71
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...