Gjest Kv84 Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 Hvilke varer i matbutikken er det trumf på?
Medlem Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Det er vel alle varer på Kiwi, Meny, Spar, Joker, Ultra, Centra og CC Mat. så lenge du drar Trumf-kortet eller har Trumf knyttet opp mot betalingskortet ditt og bruker dette. https://www.trumf.no
Gjest winston Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Tror jeg har hatt trumfkort i 3-4 år, og såvidt kommet over 300 kroner på "kontoen".. Nå handler jeg mange forskjellige steder da, men det er ikke noe å bli rik av. Bedre å følge med på tilbud hos de forskjellige kjedene.
Stormborn Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Da handler du ikke mye... Er ikke no å bli rik av, men blir da noen kroner i løpet av et år! De som jobber innenfor kjedene får jo 10 % Da blir det merkbart......
Anglofil Skrevet 22. august 2013 #6 Skrevet 22. august 2013 Oi, jeg har sikkert 50 kr med Trumf hver eneste måned. Minst. Men så har jeg jo Trumf-kredittkortet som gjør at jeg får Trumf ellers også. Og det er vår hovedbutikk. Mvh Yvonne
Gjest Gresshoppesang Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 Jeg synes det er kjip og høy frakt når man skal handle produkter der.
Anglofil Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 Jeg synes det er kjip og høy frakt når man skal handle produkter der. Hvor hen da? På flust.no? Man kan jo bare ta ut bonusen i kontanter hvis man ikke vil handle der. Mvh Yvonne
Gjest gjest17 Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 Hvor hen da? På flust.no? Man kan jo bare ta ut bonusen i kontanter hvis man ikke vil handle der. Mvh Yvonne Jepp, eller "sjekk" som du kan bruke i kassen. Fint system i grunn :-)
Gjest Gresshoppesang Skrevet 23. august 2013 #10 Skrevet 23. august 2013 Jeg vil ikke ha kontanter. Da går de bare med i det store sluket. Det gjør de jo uansett, men jeg liker for eksempel panel og yougov, der du må hente ut gavekort. På en eller annen merkelig måte får jeg det til å bli om til at jeg kan bruke de pengene på meg selv. (Ja. Vet det høres rart ut, men jeg ER litt rar.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå