AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1 Del Skrevet 22. august 2013 Hvordan er det å bruke vanlige, knehøye lærstøver i fjellet, på mindre turer? Synes tradisjonelle fjellstøvler er både for lave og tunge. Om man bruker vanlige støvler med såle med godt grep, og impregnerer de så de er relativt vanntette, må de vel fungere ok? Anonymous poster hash: 31ff5...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 22. august 2013 #2 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg har gått mye i fjellet med værnestøvler. Beste fjellskoa jeg har hatt. Smurte de med tjærefett og vassa rundt i myrer og bekker med de uten å bli våt på beina. Mine kjøpte jeg på FK men har aldri funnet liknende i ettertid - dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #3 Del Skrevet 22. august 2013 Ev. vurdere jaktstøvler: http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=24 er som regel litt høyere enn fjellsko, men tyngden kan jeg ikke si så mye om. Har et par lignende selv og de er ganske tunge, men de har også ståltå. Anonymous poster hash: 2c220...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #4 Del Skrevet 22. august 2013 Ståltå er megaviktig. Anonymous poster hash: 304f6...887 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #5 Del Skrevet 22. august 2013 Bruker armyboots, jeg. Fungerer fjell. Anonymous poster hash: efe97...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@Maja Skrevet 22. august 2013 #6 Del Skrevet 22. august 2013 Spørs litt korleis terreng du skal gå i, og korleis skoene er. Tenker at knehøge sko fort kan bli litt stivt og ubehagelig å gå i om det er litt ulendt terreng. Men bortsett frå det skulle det ikkje ere noko problem så lenge dei holder vatnet ute og sålen er god nok. Kan kanskje bli litt klamt om dei er veldig tette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå