AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 http://www.kjendis.no/2013/08/21/kjendis/dagbladet/kamille/klikk/mote/28822372/ Jeg har alltid vasket det to ganger i uka, og greit å få bekreftelse på at det i hvert fall ikke er for lite! Anonymous poster hash: 61036...ed0 1
Gjest Amber Rose Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 Huff, nei takk! Har alltid vasket det hver dag helt fra jeg var liten, og det kommer jeg til å fortsette med. 5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Merker jo at håret blir mye bedre og finere hvis det går lenger tid mellom hårvasken, altså at håret er skikkelig fett før det vaskes. Men problemet er jo at jeg kan ikke gå rundt blant folk og på jobb og på fest med så ekkelt fett hår. Derfor må jeg vaske det hver dag! Anonymous poster hash: cf914...05f 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Huff, nei takk! Har alltid vasket det hver dag helt fra jeg var liten, og det kommer jeg til å fortsette med. Tenk å kaste bort så mye tid, hårvaskprodukter, varmtvann, bare for å leve i den tro at man er "renslig". Anonymous poster hash: 61036...ed0 9
Gjest Keikolina Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Må minimum vaske det annenhver dag, klarer ikke å gå en uke.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #6 Skrevet 22. august 2013 Merker jo at håret blir mye bedre og finere hvis det går lenger tid mellom hårvasken, altså at håret er skikkelig fett før det vaskes. Men problemet er jo at jeg kan ikke gå rundt blant folk og på jobb og på fest med så ekkelt fett hår. Derfor må jeg vaske det hver dag! Anonymous poster hash: cf914...05f Håret blir ikke fett etter en dag. Du må venne håret av med alle produktene. Annenhver dag eller hver tredje dag holder i massevis. Anonymous poster hash: b1bf8...642 6
Gjest Amber Rose Skrevet 22. august 2013 #7 Skrevet 22. august 2013 Tenk å kaste bort så mye tid, hårvaskprodukter, varmtvann, bare for å leve i den tro at man er "renslig". Anonymous poster hash: 61036...ed0 Det tar vel omtrent 3 minutter ekstra å vaske håret når jeg først står i dusjen, så føler ikke jeg sløser bort tid i grunnen Tro at jeg er renslig ja.. Det er faktisk rensligere å dusje hver dag kontra å dusje en gang hver 7 dag. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #8 Skrevet 22. august 2013 Helt avhengig av hud- og hårtype. Og hva man gjør på i løpet av dagen. Nordisk hår blir fett på rekordtid for eksempel. Sikkert kjempedeilig å ha tykt og tørt hår som sjeldent må vaskes, men for oss andre er det ett must å vaske det før man går ut døra med mindre man vil se ut som en svett boms. Anonymous poster hash: 30b59...a68 7
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #9 Skrevet 22. august 2013 Jeg vasker håret annenhver dag, og merker at håret blir fett den dagen jeg ikke vasker det. I artikkelen står det at håret venner seg til det og slutter med overproduksjon av talg hvis man venter lenge med å vaske det, men vil det si at håret alltid vil være fett dagene etter hårvask, eller slipper man det hvis man kun vasker det et par dager i uka? Anonymous poster hash: 8e876...842
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #10 Skrevet 22. august 2013 Det er faktisk rensligere å dusje hver dag kontra å dusje en gang hver 7 dag. Det er da ingen som har sagt noe om å dusje en gang hver 7. dag, men (skikkelig) hårvask. Hvordan er det egentlig du vasker håret, som gjør at du bruker bare 3 minutter? Bare litt shower gel i håret, og that's it? No wonder du må "vaske" det hver dag. Anonymous poster hash: 61036...ed0 3
Gjest Amber Rose Skrevet 22. august 2013 #11 Skrevet 22. august 2013 (endret) Det er da ingen som har sagt noe om å dusje en gang hver 7. dag, men (skikkelig) hårvask. Hvordan er det egentlig du vasker håret, som gjør at du bruker bare 3 minutter? Bare litt shower gel i håret, og that's it? No wonder du må "vaske" det hver dag. Anonymous poster hash: 61036...ed0 Er det ikke det det står i overskriften da?? Siden du spør så fint.. Jeg sjamponerer det helt vanlig med head & shoulders, så spyler jeg det ut og tar i balsam som jeg også spyler ut. Helt vanlig Jeg må ikke vaske håret hver dag, men jeg føler for det. Føler meg mye bedre når jeg legger meg nydusjet enn om jeg skulle gnidd et fettete hår eller whatever inn i hodeputa. Jeg kan legge til at balsamen er i håret imens jeg barberer legger eller såper inn resten av kroppen, så det tar faktisk ikke mer enn 3 minutter ekstra å vaske håret. Endret 22. august 2013 av Amber Rose 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #12 Skrevet 22. august 2013 Er det ikke det det står i overskriften da?? Siden du spør så fint.. Jeg sjamponerer det helt vanlig med head & shoulders, så spyler jeg det ut og tar i balsam som jeg også spyler ut. Helt vanlig Jeg må ikke vaske håret hver dag, men jeg føler for det. Føler meg mye bedre når jeg legger meg nydusjet enn om jeg skulle gnidd et fettete hår eller whatever inn i hodeputa. Jeg kan legge til at balsamen er i håret imens jeg barberer legger eller såper inn resten av kroppen, så det tar faktisk ikke mer enn 3 minutter ekstra å vaske håret. Men håret ditt blir fett fordi du vasker det for ofte. Anonymous poster hash: b1bf8...642 5
Gjest Amber Rose Skrevet 22. august 2013 #13 Skrevet 22. august 2013 Men håret ditt blir fett fordi du vasker det for ofte. Anonymous poster hash: b1bf8...642 Det har jeg aldri merka noe til.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #14 Skrevet 22. august 2013 Jeg vasker håret annenhver dag, og merker at håret blir fett den dagen jeg ikke vasker det. I artikkelen står det at håret venner seg til det og slutter med overproduksjon av talg hvis man venter lenge med å vaske det, men vil det si at håret alltid vil være fett dagene etter hårvask, eller slipper man det hvis man kun vasker det et par dager i uka? Anonymous poster hash: 8e876...842 Etter hvert som håret venner seg av med produktene og overproduksjonen av talg avtar, vil håret heller ikke bli fett så fort. Det tar litt tid. Jeg pleide å vaske håret hver dag helt til jeg tilbragte to måneder på en seter uten innlagt vann og bare gadd å vaske håret hver fjerde eller femte dag. Håret var riktignok veldig fett da det endelig ble vasket, men da jeg kom hjem merket jeg forskjellen. Etter det har jeg holdt meg til annenhver dag på det hyppigste. Hver tredje dag går helt greit også. Det er mulig jeg trenger en ny fetekur. Anonymous poster hash: b1bf8...642 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #15 Skrevet 22. august 2013 Det har jeg aldri merka noe til. Nei, selvfølgelig merker du ikke det når du vasker det hver dag. Men det er altfor ofte og faktisk unødvendig. Anonymous poster hash: b1bf8...642 9
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #16 Skrevet 22. august 2013 Jeg vasker håret hver 7.-10. dag med en silikon- og sulfatfri (=veldig mild) sjampo. Skyller hår og hodebunn med eddik og vasker med en mild balsam mellom hver hårvask, for å få ut skitt og motvirke bakterievekst i hodebunnen, men uten å fjerne de naturlige oljene. Håret har blitt mye bedre, men så har jeg også helt ekstremt tørt hår og det begynner først å bli antydning til fett dersom jeg skulle ventet i to uker. Anonymous poster hash: 520cc...65a
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #17 Skrevet 22. august 2013 AB over her. mente selvfølgelig utvannet eddik Anonymous poster hash: 520cc...65a 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #18 Skrevet 22. august 2013 om det ikke blir direkte fett etter en dag så ser det hvertfall jævlig ut Anonymous poster hash: cf914...05f
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #19 Skrevet 22. august 2013 Jeg vasket håret annenhver dag før, og da var det fett den andre dagen. Når vasker jeg håret 2 ganger i uken, noen ganger sjeldnere og når går det flere dager før håret er fett igjen. Hodebunnen venner seg til hvor ofte den blir vasket, vaskes den ofte lager den mer talg. En ond sirker rett og slett. Jeg bruker kun silikonfrie produkter, håret blir mye penere av det, men det er også en tilvenning for håret. Anonymous poster hash: 86fc1...9d4 2
Gjest RompeRusk Skrevet 22. august 2013 #20 Skrevet 22. august 2013 (endret) Jeg har vent av håret mitt med daglig vask, nå tar det opptil 5 dager Før håret blir fett har aldri fått så mange komplimenter på håret mitt, ikke lukter det og ikke ser det fett ut edit: legger til at jeg dusjer hver dag Endret 22. august 2013 av RompeRusk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå