Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi døpte første barnet vårt, fordi det var forventet av besteforeldre og ikke minst oldeforeldre. Jeg likte det ikke, og vi er ikke kristne.

Er gravid med nr 2 nå, og har blitt mer motstandsdyktig mot besteforeldremas;) jeg vil mye heller ha navnefest. Men- blir ikke det litt rart å døpe den første og ha navnefest for den andre? Måå jeg døpe begge barna?

:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det må du ikke. Til sammenligning så hadde jeg navnefest for de to eldste, før jeg kom til den konklusjon at det er jo bare tull og herming etter dåpen. Så Mini er ikke navnet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er rart. Jeg er også døpt av samme grunn som din, men mine søsken er ikke det.

Skrevet

Bestemor ville ikke døpe sine 3 barn, men gav etter når det gjaldt de to eldste. Yngstemann ble ikke døpt.

Skrevet (endret)

Broren min er døpt, jeg er ikke. Synes ikke det er noe rart og det har jo ingen praktisk betydning for noen av oss.

Endret av Naria
Skrevet

Både min og mannens første er døpt, mens våre felles barn kommer ikke til å bli det. Ser ikke noe rart med det, så lenge man velger det som føles greit for seg som foreldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...